מינויים

פירמת שבלת ושות' מתרחבים: זה השותף החדש בתחום ההשקעות

מינוי חדש בפירמת עורכי הדין שבלת ושות' כאשר עו"ד אבירם גרומר מצטרף כשותף חדש בתחום קרנות ההשקעות
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
פירמת עורכי הדין שבלת ושות' מכריזה על צירוף שותף חדש – עו"ד אבירם גרומר וזאת כחלק ממימוש אסטרטגיית הצמיחה של הפירמה והעמקת פעילותה בזירות קרנות ההשקעה והפיננסים. 
עו"ד אבירם גרומר מצטרף כשותף בתחום קרנות ההשקעה. לעו"ד גרומר ניסיון עשיר ברישום והקמה של מגוון סוגי קרנות השקעה פרטיות פתוחות וסגורות, בהן קרנות גידור, אגדי קרנות (funds of funds), קרנות חוב, קרנות מזינות (feeder funds) וקרנות נכס בודד (single-asset funds). לפני הצטרפותו לשבלת, עו"ד גרומר שימש כשותף במשרד וינוגרד ושות' וליווה גופים שונים בסקטור הפיננסי, בהם גופים מוסדיים, בתי השקעות, וmulti-family offices , בפעילותם בתחום קרנות ההשקעה. 

(קרדיט: יח"צ)
עו"ד גרומר גם ניהל במשך מספר שנים, במסגרת רילוקיישן להולנד, חברה הולנדית למתן שירותי נאמנות ואדמיניסטרציה. במסגרת זו התמקצע בתחומי הציות הפיננסי והאדמיניסטרציה, בין השאר ביחס לפעילותן של קרנות השקעה. הצטרפותו לשבלת מעמיקה את פרקטיקת קרנות ההשקעה של המשרד ואת עבודת המשרד עם גופי השקעה מוסדיים, ובכלל זה מרחיבה את סל המוצרים שהמשרד מציע בתחום, לרבות הקמת קרנות פתוחות מסוגים שונים והקמת קרנות מזינות.
ליאור אבירם, שותף מנהל, פירמת עורכי הדין שבלת ושות': "במסגרת מימוש אסטרטגית הצמיחה שלנו בשנה הנוכחית, אנחנו שמחים על הצירוף של עו"ד גרומר המביא עמו ניסיון עשיר ומגוון בתחום משמעותי, המצטרף לכ-10 שותפים שצירפנו לפירמה מאז תחילת השנה. בעולם של מציאות משתנה גלובאלית ולוקאלית, המזמנת אתגרים ומורכבויות חדשות, אנו מחויבים לספק ללקוחותינו פתרונות יצירתיים ולהעניק להם את כל הכלים כדי לנווט בשווקים סוערים. אין לי ספק שניסיונו העשיר של אבירם יאפשר לנו להמשיך ולהצליח במשימה זו וכולנו מאחלים לו הצלחה רבה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה