דיגיטל וטק

כוכב 'הכרישים': "אני חושש מבוטים כמו CHATGPT"

מארק קיובן הביע חשש לאפשרות שבוטים יותר משוכללים ייצרו תוכן ויפקחו עליו ברשתות החברתיות. "ברגע שהדברים האלה יתחילו לקבל חיים משלהם... יהיה לנו קשה להגדיר מדוע וכיצד המכונה מקבלת את ההחלטות שהיא מקבלת, ומי שולט במכונה"
מערכת ice | 
מארק קיובן (צילום ויקיפדיה/Gage Skidmore)
בעוד כולנו נהנים מההצלחה של פלטפורמות AI כמו CHATGPT, יש כאלה שלוקחים את ההתקדמות הטכנולוגית בעירבון מוגבל. מארק קיובן, המיליארדר הבעלים של דאלאס מאבריקס, התארח לאחרונה בפודקסט של ג'ון סטיוארט “The Problem with Jon Stewart” והזהיר שדיסאינפורמציה באינטרנט "רק הולכת להידרדר" ככול שהבוטים משתכללים יותר ויותר. 
קיובן בעיקר הביע חשש לאפשרות שבוטים ייצרו תוכן וייפקחו עליו ברשתות החברתיות, שם הוא אמר שככול שיש "שומרי סף אנושיים", ניתן להבין מי מווסת את המידע ואיך. "ברגע שהדברים האלה יתחילו לקבל חיים משלהם... יהיה לנו קשה להגדיר מדוע וכיצד המכונה מקבלת את ההחלטות שהיא מקבלת, ומי שולט במכונה", אמר קיובן.
קיובן גם אמר שהבעיה מופנה כלפי אלו שלא בודקים באופן קבוע מה מקור או מהימנות המידע שהם מוצאים באינטרנט, בעיקר הדור המבוגר יותר. "הדור שלנו, דור X ומעלה, לא מבין את זה", אמר קיובן. "הדור Z ומטה, הם לא רק רגילים לדבר הזה, הם יודעים לחסום דברים... הם יותר מותאמים לכל הנושאים האלה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה