בעולם

שמונה שוטרים נפגעו בפיצוץ מכונית תופת

שמונה שוטרים ונהג מיניבוס נפצעו הבוקר בפיצוץ שארע במחוז דיארבקיר בדרום מזרח טורקיה. המשטרה עצרה שני חשודים במעשה ולפצועים לא נשקפת סכנה לחייהם
מערכת ice | 
זירת הפיצוץ (צילום טוויטר רויטרס)
שמונה שוטרים נפצעו הבוקר (שישי) כאשר מטען חבלה התפוצץ ברכב בצד הדרך כאשר המיניבוס שלהם חלף על כביש מהיר במחוז דיארבקיר בדרום מזרח טורקיה, כך מסרו גורמים ביטחוניים במדינה.
שר הפנים הטורקי, סולימאן סוילו, אמר כי שני אנשים נעצרו ועל פי החשד הם מבצעי הפיצוץ. "היה פיצוץ ברכב חונה בשעה 5:10 בבוקר כאשר רכב משטרה נסע לעבודה בדיארבקיר", אמר סוילו.

מלשכת מושל דיארבאקיר נמסר כי הפצצה לא פגעה אנושות באיש, אך תשעה אנשים (שמונה שוטרים והנהג) שהיו במיניבוס המשוריין נלקחו לבית החולים לבדיקות.
לא הייתה נטילת אחריות מיידית לאירוע וזאת במדינה בה יש פיגועים מטעם המחתרת הכורדית, ארגונים איסלאמיסטים ותנועות פוליטיות שונות.
בחודש שעבר, בעת פיצוץ בעיר הגדולה במדינה, איסטנבול, נהרגו שישה בני אדם ופצעו עשרות. עשרות בני אדם נעצרו כחשודים, בהם אישה סורית שתמונתה פורסמה ברבים.
טורקיה האשימה את החמושים הכורדים בפיצוץ הזה, אבל אף קבוצה לא לקחה אחריות גם אז. מפלגת הפועלים של כורדיסטן (PKK) והכוחות הסוריים הדמוקרטיים (SDF) בהנהגת הכורדים הכחישו מעורבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה