משפט

שוטר נעצר על שיתוף תמונות עירום של אשתו השוטרת

הקורבן אמרה כי עמיתיו לעבודה של בעלה שקיבלו את התמונות, העירו לה הערות "חריגות" וכי מאוחר יותר, היא הבינה שהם ראו את התמונות האינטימיות
מערכת ice | 
שוטרים (צילום unsplash)
שוטר במשטרת לוס אנג'לס, נעצר בגין שיתוף תמונות עירום של אשתו השוטרת עם עמיתים לעבודה וגברים אחרים. בריידי לאמאס, בן ה-45, נאשם במעשה, לאחר שאשתו הבחינה באחת התמונות בטלפון שלו כחלק מצ'אט קבוצתי, כך לפי תובעים בלוס אנג'לס. "לא ידעתי שהתמונות צולמו ולא נתתי את הסכמתי לכך שתמונות שלי ישותפו עם אף אחד", היא אמרה.
לטענת האישה, לאמאס צילם את התמונות האינטימיות במהלך ביקור אצל רופא לאחר שעברה הגדלת חזה ושלח אותן לאחרים כצילומי "לפני ואחרי", כך על פי מסמכי בית המשפט. "בעלי הוא טורף והוא טרף אותי. הייתי מעדיפה שהוא ייתן לי אגרוף בפנים. דאגתי גם לאופן שבו בעלי יגיב, כשהוא יגלה שעליתי על המעשים המטרידים והנוראיים שלו", היא אמרה.
התמונות הופצו בין 29 בדצמבר 2021 ל-24 בינואר בצ'אט קבוצתי באפליקציית הודעות. הן התגלו על ידי אשתו ב-30 בינואר, על פי בקשתה לצו הרחקה נגד לאמאס. לאמאס, שנמצא במעצר בית עד לתוצאת התיק, שוחרר בערבות של 20 אלף דולר ביום שלישי. הקורבן אמרה, כי עמיתיו לעבודה שקיבלו את התמונות, העירו לה הערות "חריגות" וכי מאוחר יותר, היא הבינה שהם ראו את התמונות האינטימיות. "בריידי הוא אדם בר מזל", אמר לה אחד מעמיתיו של בעלה, בעוד האחרים בהו בה "בריכוז".
היא עדכנה את הממונה עליה בעבודה, לאחר שגילתה את התכתובת ומאוחר יותר הגישה תלונה למשרד השריף המקומי. "מה שגרוע יותר, הוא שההשפלה הזו תמשיך לחזור על עצמה, אולי לנצח, משום שהתמונות הפרטיות והסרטונים הגרפיים נמצאים כעת בידי זרים ועמיתים רבים לעבודה במשטרת לוס אנג'לס ", היא אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה