ויראלי

רצחה את אביה החורג - כי שמר תמונות עירום שלה

אישה צעירה מקליפורניה עומדת למשפט בשבועות האחרונים לאחר שלכאורה רצחה את אביה החורג כי מצאה שהוא ששמר תמונות עירום ישנות שלה בתור שומר מסך 
מערכת ice | 
גייד גנקס (צילום יוטיוב)
המשפט נגד מעצבת פנים צעירה המואשמת ברצח אביה החורג החל בשבוע שעבר בקליפורניה, ארה"ב. מדובר בתיק משונה למדיי שעלול לקרוע את דעות חבר המושבעים. המואשמת, ג'ייד ג'נקס, עשויה להימצא אשמה בכך שתכננה לרצוח ואכן רצחה את אביה החורג באמצעות חנק ומתן כדורי שינה לאחר שמצאה ששמר תמונות עירום שלה.
המקרה התרחש בינואר של 2021. על פי החשדות ג'נקס ניקתה את דירתו של אביה החורג ואז גילתה ששומר המסך שלו הוא תמונת עירום ישנה שלה, שצולמה בהסכמה במסגרת מערכת יחסים עם בן זוג לשעבר. בחיפוש מעמיק יותר היא גילתה שהוא שומר תמונות נוספות מסוג זה ולא ברור כיצד השיג אותן.
על פי כתב התביעה, מותו של האב החורג ששמו הוא תומס מרימן, לא היה תאונה כלל. במסגרת המשפט התביעה הציגה מסרונים בהם ג'נקס לכאורה כתבה למכר שהיא מתכננת להביא למרימן כדורים: "הרגע סיממתי לו את הצורה. עוצרת לקנות ויסקי כדי להתעכב. תעדכן אותי". 
במסרון מאוחר יותר ג'נקס לכאורה כבר לא כל כך בטוחה בתכנית שלה: "הוא מתעורר. אני לא רוצה להיות זו שתעשה את זה". מסרון נוסף הראה גרסה אחרת: "אני עומדת להכות אותו בראש כשהוא יתעורר". על פי התביעה ג'נקס יצרה קשר עם אדם אחר על מנת שיעזור לה לבצע את המעשה אך אותו אדם התקשר למשטרה יממה לאחר מכן. 
ואכן, בעקבות אותה שיחה המשטרה פתחה בחקירה במסגרתה היא גילתה את גופתו של מרימן בביתו מתחת לערימת קופסאות, שמיכות ישנות וזבל. 
ההגנה של גנ'קס היא כי מרימן לא מת בידיה אלא בעקבות הבריאות הכושלת שלו וקוקטייל התרופות שהוא ארגן לעצמו. יתרה מכך, עורך הדין של ג'נקס טוען כי אין ראיות לכך שהוא נחנק למוות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה