בעולם

האקס של קים קרדשיאן: תכירו את החבר החדש של אמילי רטאייקאוסקי

הם מתקרבים והופכים להיות קצת יותר רציניים לגבי הקשר", אמר מקורב לחבר לפיט דיווידסון והוסיף כי הוא ודוגמנית העל "ממש נהנים מהזמן שלהם ביחד"
מערכת ice | 
אמילי רטאייקאוסקי (צילום פייסבוק/ אמילי רטאייקאוסקי)
העניינים בין פיט דווידסון לאמילי רטאייקובסקי מתחממים. חודש אחרי שצצו השמועות על הדייטים בין השניים, הקומיקאי והדוגמנית הולכים לפי הדיווחים לכיוון של מערכת יחסים רצינית. "הם מתקרבים והופכים להיות קצת יותר רציניים לגבי הקשר", אמר מקורב לחבר הקאסט ב"סאטרדיי נייט לייב" והוסיף כי הוא ודוגמנית העל "ממש נהנים מהזמן שלהם ביחד".
לדברי המקור, לשניים יש לא מעט "במשותף", כולל "ויברציות דומות מבחינה אישיותית וסגנונית" כמו גם "אהבה לחוף המזרחי". המקור הוסיף שדווידסון, בן ה-29, "ממש מצחיק ומשרה אווירה כיפית". בינתיים, מקור המקורב לרטאייקובסקי, בת ה-31, אישר גם כן שהשניים "נהיים יותר רציניים". המודיע השני ציין שאמרטה "ממשיך לראות את פיט ונהנית מזה", וכינה את הרומנטיקה לכאורה שלהם "כיף בלי שום לחץ".
"פיט לוקח אותה לארוחות ערב ולאירועים. הם גם מבלים הרבה בבית", אמר המקורב, והוסיף כי הקומיקאי "מאוד רגוע ומקבל לגבי היותה אמא" לבן בן ה-21 חודשים, סילבסטר, אותו היא חולקת עם סבסטיאן בר-מקלר. לפי המקורב, רטאייקובסקי "במקום נהדר" בעקבות הגירושים "המאוד לא צפויים וקשים", אבל "לקח לה זמן להתאושש".
למרות שלא רטאייקובסקי ולא דיווידסון הגיבו על אופי מערכת היחסים שלהם, השניים עשו את ההופעה הפומבית הראשונה שלהם ביחד במשחק כדורסל בסוף החודש שעבר. הצמד ישב לצד המגרש במדיסון סקוור גארדן למשחק הניקס-גריזליס ונראה מאוד כמו זוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה