בעולם

ערב הסעודית על המפה: כך פועלים למימוש החזון העתידני של בן סלמאן

החברות SEALSQ Corp ו- WISeKey מאחדות כוחות עם איגוד שוויצרי מוביל בתחום החדשנות הדיגיטלית העונה לשם "The Hashgraph Association". שיתוף הפעולה האסטרטגי כולל הובלת יישום פתרונות אינטרנט בערב הסעודית, זאת כחלק מהחזון של יורש העצר הסעודי בן סלמאן
מערכת ice |  3
מוחמד בן סלמאן (צילום ויקי)
SEALSQ Corp, חברה המתמקדת בפיתוח ומכירה של מוליכים למחצה וחברת האם שלה WISeKey, מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי עם The Hashgraph Association, איגוד שוויצרי ומוביל בתחום החדשנות הדיגיטלית.
מטרת השותפות הינה הובלת היישום של פתרונות האינטרנט של DePin, רשת תשתית פיזית מבוזרת, במדינת ערב הסעודית. אותו מהלך שנועד למממש את החזון המוכר של יורש העצר הסעודי בן סלמאן, מתייחס למשאלת הלב של הנסיך הסעודי כי תוקם תשתית דיגיטלית מתוחכמת עבור הממלכה, מדובר בהחלטה שתגביר את התחרותיות הכלכלית. 
האיגוד השוויצרי השיק לאחרונה את הסטודיו המיוחד המכונה Deep Tech, אשר שוויו מסתכם ב-250 מיליון דולר. מטרת הסטודיו הינה פיתוח פתרונות טכנולוגיים לעסקים מקומיים בערב הסעודית. 
מלבד זאת, האיגוד השוויצרי הכריז כי ישתף פעולה עם חברת WISeKey ושותפיה בערב הסעודית, זאת כדי להציע טכנולוגיית ספר חשבונות מבוזר חזקה שתשפר את האבטחה והיעילות של בלוקצ'יין ויישומים ופתרונות שונים ברחבי ערב הסעודית ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.
כמאל יוספי, נשיא איגוד השוויצרי התייחס לשיתוף הפעולה האסטרטגי ואמר: "כחלק מהמשימה שלנו להאיץ את האימוץ של טכנולוגיות מתפתחות הכוללות טכנולוגיית DLT כמו Hedera ברחבי העולם ובאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, אנו שמחים לתמוך בצמיחה של פתרונות DePIN המציעים תשתית דיגיטלית מאובטחת, שקופה וחדשנית הדרושה לעתיד הכלכלות הדיגיטליות באזור".
קרלוס מוריירה, מנכ"ל ויו"ר SEALSQ, הדגיש את חשיבות השותפות והוסיף: "כעת אנו יכולים להציע פתרון מלא של 360 מעלות הכולל אבטחת סייבר, בלוקצ'יין, תשתית IoT הדרושה ליעדי הדיגיטציה של חזון 2030 הסעודי, כמו גם לאלה של אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בכלל"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזון אחרית הימים של סעודיה
    מנטליסטית 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב הפרומו .. צונמי ישתוף את ער הסעודית , מפרץהפרסי רעידת אדמה עם צונמי סלמאת
    סגור
  • 2.
    אין מילה על ישראל הכתב זה לא לעניין שווה לתחת
    הרב 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרתי מהתחלה לא להתעסק עם ערבים אין אמונה ! שלום עם סעודי וכרתם נשקים מתקדמים תוצרת ישראל ואמריקאים בסוף קיבלתם סכינים בגב. תלמדו את זה לא להתעסק עם ערבים להיזהר. המבין מבין
    סגור
  • 1.
    מגלומניה של שליטים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אופייני לשליט ערבי שמנסה בכוח למצוא דרך איך עמו וההיסטוריה יזכרו אותו, ממש כמו בקוריאה הצפונית!!!!
    סגור