שיווק ופרסום

JD ספורט השיקה את קמפיין ה-AI: "חדשנות דיגיטלית חסרת תקדים"

במסגרת חגיגות העשור ליום האייר-מקס, JD ספורט ואמן ה-AI גילי בן שחר, חברו יחד לשיתוף פעולה בלעדי במסגרתו נוצר סרט המציג נוף אורבני ושחקנים אשר נבנו באמצעות בינה מלאכותית. שירן וינטר, סמנכ"לית השיווק: "ממשיכים להוביל את הבשורה בתחום אופנת הספורט"
מערכת ice | 
קמפיין ה-AI של JD ספורט וגילי בן שחר לכבוד אייר מקס דיי (צילום יח"צ)
יום האייר-מקס של נייקי הוא כנראה אחד האירועים החשובים ביותר בלוח השנה של הסניקרס ברחבי העולם. יום שמוקדש לחגיגת הטכנולוגיה האגדית של נייקי Air Max. החברה מפרסמת הערב (שלישי) כי השנה מציינים עשור לחגיגות. JD ספורט ואמן ה-AI גילי בן שחר, חברו יחד לשיתוף פעולה בלעדי לרגל המאורע.
יחד, יצרו סרט בלעדי המציג נוף אורבני ושחקנים אשר נבנו באמצעות AI שמציגים את שלושת דגמי DN מתוך הקולקציה החדשה. לדברי שירן וינטר סיבוני סמנכ"לית השיווק של JD ספורט בישראל: "אני גאה להשיק היום שיתוף פעולה ייחודי ובלעדי שנרקם יחד עם אמן הבינה המלאכותית גילי בן שחר, איירמקס דיי היווה ההזדמנות מצויינת ליצירת סרטון מסוג זה אשר יושב על סלוגן הקולקציה FEEL THE UNREEL, בכך JD ממשיכים להוביל את הבשורה בתחום אופנת הספורט ובחדשנות דיגיטלית חסרת תקדים".

(צילום: יח"צ)
לדברי גילי בן שחר אמן ה-AI: אני נרגש לשחרר לאוויר העולם את הסרט אשר יצרתי עבור JD, כולנו כבר יודעים ומרגישים את צעדי הענק שטכנולוגיית עריכת ה-AI עושה אל תוך חיינו. שיתוף הפעולה עם מותג בינלאומי ותחת האיירמקס דיי היה אתגר גדול ברמת הדיוקים שזה דרש, ואני גאה לומר שהתוצר שקיבלנו הוא מעבר לכל מציאות".
 

בשנת 1987, מעצב בחברה היה אחראי על עיצוב נעל שתשמש לספורט אירובי, ושתתאים גם ליום-יום. התוצאה? ה-Air Max 1 המיתולוגי. הדגם הזה עדיין נראה עתידני אפילו בסטנדרטים של היום והוא סלל את הדרך לכל הדגמים השונים עם טכנולוגיית Air Max שכולנו נועלים היום. ה-Air Max 1 המקורי הושק ב-26 במרץ 1987 - אז כפי שאולי כבר ניחשתם, Air Max Day מתרחש באותו היום.
כשנייקי הכריזה לראשונה על Air Max Day לפני עשור, זו הייתה הזדמנות עבור נייקי להשיק כמה מהדרופים הכי טובים שלה בכל הזמנים. אבל במהלך השנים האחרונות, אייר מקס דיי הפך יותר לאירוע קהילתי, עם פחות התמקדות בסניקרס שוות ויותר פוקוס על חובבי הסניקרס. השנה יושקו שלושה צבעים לדגם ה-DN לגברים ונשים. 
מחיר איירמקס DN עומד על 639.9 שקל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה