דיגיטל וטק

העתיד כבר כאן: גיוסי עובדים דרך מציאות רבודה

גניגר מפעלי פלסטיקה במהלך עתידני שמבקש להוביל את התעשייה לטובת עולם ירוק יותר: מעבר למערכת הנחיית עובדים באמצעות מציאות רבודה. הפרויקט ארך כשמונה חודשים, במהלכו הטמיעה מטריקס מוצרי תוכנה עבור המפעל. סמנכ"ל התפעול: "המערכת מאפשרת לנו לייעל את עבודת המפעל", מנהל אגף זמן אמת במטריקס: "הפרויקטים אותם אנו מפתחים זוכה להחזר השקעה גבוה ומהיר"  

מערכת ice | 
אלסקר נפטו (צילום יחצ)
גניגר מפעלי פלסטיקה החלו להכשיר את עובדיהם באמצעות מערכת מציאות רבודה חדשנית. כחלק מהחזון של החברה להוביל את התעשייה לעבר עולם ירוק שעובד בצורה יעילה ומהירה החליטה החברה לעשות מעבר למערכת הנחיית עובדים באמצעות מציאות רבודה. המערכת החדשנית חוסכת למפעל כסף רב מהיום הראשון ומסייעת לו להכשיר עובדים חדשים בצורה יעילה, נגישה וחדשנית.
בסיום פרויקט שארך כשמונה חודשים, הטמיעה מטריקס מוצרי תוכנה עבור המפעל מערכת הנחיית עובדים המשלבת מציאות רבודה ומאגדת את כל הידע שנצבר בחברה במשך שנים, מעבדת את המידע ומייעלת תהליכי עבודה.

המערכת נותנת מענה עבור תהליכי גיוס והכשרת עובדים במפעל, מנחה את העובדים בביצוע משימות, מסייעת לחברה לצמצם את העלויות והמשאבים הכרוכים בהכשרת עובדים חדשים.
המערכת פותחה בצורה נגישה ובהירה עבור העובדים כך שאין צורך בהכשרה מוקדמת, וכיום עושים בה שימוש יום יומי עשרות עובדי רצפת הייצור והתפעול. מלבד היבטי הכשרה וכוח אדם, מערכת המציאות הרבודה מאגדת נתונים, מעבדת מידע ובונה תהליכי עבודה יעילים בהתאם לצרכים. 
 
אלסקר נפסו, סמנכ"ל תפעול בגניגר מוצרי פלסטיקה, אמר: "מערכת המציאות הרבודה שהוטמעה בחברה מאפשרת לנו לשמר את הידע והניסיון שנצבר במפעלי החברה במשך שנים. לא רק זאת, המערכת מאפשרת לנו לייעל את עבודת המפעל, ומסייעת בהנגשת מידע וייעול תהליכים". נפסו הודה למטריקס ואמר: "המומחים סייעו לנו להגשים את החזון שלנו לספק את השירות הטוב, האיכותי והמתקדם ביותר עבור לקוחותינו".
יריב ענבר, מנהל אגף זמן-אמת ו-IOT במטריקס מוצרי תוכנה, אמר: "אנחנו חיים בעידן בו השימוש ביכולות טכנולוגיות יכול לשפר פלאים תהליכי עבודה, לייעל תהליכים, לחסוך בעלויות ובסופו של דבר לסייע לעסקים להגדיל את התפוקה ולהרחיב את הפעילות. פרויקטים אותם אנו מפתחים זוכים להחזר השקעה (ROI) גבוה ומהיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה