בעולם

הלוטו הסתבך: הודיעו לאדם בטעות שזכה ב-340 מיליון ונתבעו

על פי הגרדיאן, ג'ון צ'יקס מוושינגטון הבירה קנה את הכרטיס שבגינו הוא תובע, ב-6 בינואר 2023. לדבריו הוא לא ראה בשידור חי את ההגרלה המדוברת ורק לאחר מכן נכנס לאתר הרשמי של הפאוורבול כדי לבדוק מה המספרים שעלו בגורל. להפתעתו, המספרים שלו הופיעו כמספרים הזוכים. החברה טוענת שמדובר בטעות אנוש
מערכת ice |  1
לוטו (צילום shutterstock)
סיפור הזוי במיוחד מגיע מארצות הברית. אחד המנחשים בהגרלת הפאוורבול כבר חשב שהתעשר בסכום עתק של כ-340 מיליון דולר, אך כעת הוא תובע את מפעילת ההגרלה לאחר שלטענתו זו הטעתה אותו ופרסמה בטעות את המספרים הזוכים הלא נכונים.
על פי הגרדיאן, ג'ון צ'יקס מוושינגטון הבירה קנה את הכרטיס שבגינו הוא תובע, ב-6 בינואר 2023. לדבריו הוא לא ראה בשידור חי את ההגרלה המדוברת ורק לאחר מכן נכנס לאתר הרשמי של הפאוורבול כדי לבדוק מה המספרים שעלו בגורל. להפתעתו, המספרים שלו הופיעו כמספרים הזוכים.

הוא סיפר בראיון ל-NBC: "התרגשתי מעט, אבל לא צעקתי ולא צרחתי, פשוט התקשרתי בנימוס לחבר, הצטלמתי בהמלצתו, וזה הכל. הלכתי לישון". אלא, שכשניגש למשרדי הלוטו על מנת לפדות את הסכום, הוא זכה לסירוב בטענה שזה לא הכרטיס הזוכה. אחרי שהעובדים אמרו לו שהכרטיס לא שווה דבר והוא יכול לזרוק אותו, כי הם לא מתכוונים לתת לו את הפרס כי אלו לא המספרים הזוכים, צ'יקס שמר אותו ותבע את החברה
לדברי מנהלת הפרויקטים של חברת הניהול של ההגרלה, ב-6 בינואר ערכו צוותי בקרת האיכות בדיקה באתר הפאוורבול, במסגרתה פורסמו מספרים זוכים מפוברקים, שלדבריה בטענות אנוש עלו לאתר האמיתי ולא באתר בדיקות שאינו נגיש לציבור. התקלה תוקנה אחרי שלושה ימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטרפולין
    גזית 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת מטרפולין .הנהגים כל שניה עושים בורקסים בחוזקה ואנשים פשוט עפים באוטובוס .אנשים התלוננו ושום דבר לא עוזר .הנהגים אנטפטים ובילתי נסבלים .אין להשוות את חברת אגד בשום צורה .אגד חברה הנהדרת עם יחס הולם וחברה מדהימה .הלואי ויחזרו אלינו לכל המרכז .מתקשר הציבור להתלונן ושום דבר לא עוזר .הלואי ויצאו יפסיקו לעבוד .אגד מס׳ 1.מטרפולין החברה הגרועה ביקום .תשתדלו לא לנסוע איתם .גם תונות הציבור לא עושים כלום עם התלונות והכל שקר .
    סגור