בעולם

הלוטו האמריקאי בדרמה: פורסמו מספרים שגויים, מה יקרה לזוכים?

הגרלת הלוטו בארה"ב פרסמה מספרי פאוורבול שגויים - אבל 'הזוכים' זמניים יכולים לשמור על הכסף בו זכו
מערכת ice | 
לוטו (צילום shutterstock)
הגרלת הלוטו של מדינת איווה בארצות הברית, פרסמה בטעות את מספרי הזכייה השגויים בהגרלת הפאוורבול שלה ביום שני, מה שהוביל חלק מהמשתתפים להאמין שהם זכו במאות דולרים.
התקלה הייתה תוצאה של "טעות אנושית", נכתב. אבל ההגרלה הוסיפה שאותם 'זוכים' זמניים שהציגו את הכרטיסים שלהם בזמן שהמספרים הלא נכונים עדיין בחיים, יוכלו להסתמך על הזכייה שלהם.

בעדכון הבלוג ביום רביעי, מפעל הפיס בארה"ב אמר כי פרסי הפאוורבול שזכו במספרים השגויים נעו בין ארבעה דולרים ל-200 דולר. לא נכתב כמה מתוך כמעט 4,000 הכרטיסים זוכי הפרסים בהגרלה ביום שני היו תוצאה של המספרים השגויים. התוצאות השגויות עלו לאוויר בערך בשעה 12:30 בבוקר. ונשארו זמין בערך עד 7:30 בבוקר למחרת, זמן קצר לאחר שאנשי הצוות הבחינו בשגיאה, אמרו במפעל הפיס.
נהלי ההגרלה מביאים לכך ששני אנשים במקומות שונים נכנסים שניהם לתוצאות ההגרלה לפני שהן מתועדות רשמית במערכת המשחקים הכלל-מדינתית, המקשרת בין כל מסופי הלוטו וקיוסקים בארה"ב בשירות עצמי במדינה. במהלך התהליך, חלק מהמספרים "הוזנו בטעות בצורה שגויה", נכתב במפעל הפיס האמריקאי.
זה הוביל לדיווח על תוצאות שגויות במערכת המשחקים ברחבי המדינה ובאתר האינטרנט שלה. התוצאות הרשמיות המתוקנות עלו לבסוף לאוויר בשעה 15:30. ביום שלישי, נאמר במפעל הפיס האמריקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה