רכילות עסקית

אסי עזר ואלברט בקמפיין מרגש: AIG נרתמת להחזרת החטופים

חברת הביטוח AIG עולה בקמפיין חדש עם קולותיהם של הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסקולה - המדגיש כי החטופים המוחזקים על ידי חמאס הם חלק מהמשפחה שלנו וקוראת לשחרורם המיידי

מערכת ice | 
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום שי פרנקו)
AIG קוראת לכולנו להשאיר כיסא ריק ביום זה בשולחן המשפחתי בכל בית בישראל כסמל לבני המשפחה החסרים שלנו!
חברת הביטוח AIG עולה היום בקמפיין חדש לקראת יום המשפחה, עם קולותיהם של הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסקולה המציג את תמונות החטופים המוחזקים על ידי חמאס עם ליווי של כיתובים של "האחים והאחיות שלנו", "האימהות שלנו", "האבות שלנו" ו"הסבים והסבתות שלנו". הקמפיין שנעשה בשיתוף עם משרד הפרסום ראובני פרידן נסגר עם לוגו החברה עם הסרט הצהוב, אותו הייתה החברה ראשונה בישראל להוסיף בקמפיינים שלה. 
הסרטון מציג את תמונות החטופים לצד קולותיהם של צמד הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסקולה הקוראים להחזיר את החטופים הביתה עכשיו. הקמפיין מזכיר כי מאחורי כל תמונה יש אדם שכבר למעלה מ-4 חודשים מוחזק בשבי והוא חלק מהמשפחה של כולנו. החטופים כמו אחים, אחיות, הורים וסבים של כולנו, כאשר בסרטון נאמר: "כי אנחנו לא משפחה שלמה עד שכל המשפחה חוזרת הבייתה". 

הקמפיין מצטרף לקריאה הגוברת להשיב הביתה את כל החטופים ובמיוחד לקראת יום המשפחה, שבו כיסאות רבים נותרים ריקים וכך AIG קוראת לציבור להצטרף למאמץ הלאומי להשבת הבנים הביתה והשארת כיסא ריק בכל בית כסמל לבני המשפחה של כולנו שנמצאים בשבי.
מיכל לוצקי, סמנכ"לית שיווק ב-AIG: "בחרנו לעלות בקמפיין זה בערב יום המשפחה, כדי להזכיר לכולנו שיש משפחות שלמות שיושבות השנה ללא יקיריהן. אנו קוראים לכל אזרחי ישראל להירתם למען המטרה החשובה של השבת הבנים הביתה, ואיחוד המשפחות שנקרעו. נמשיך לתמוך במשפחות עד ליום שבו יוכלו לחגוג את יום המשפחה בשלמות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה