רכילות עסקית

סודהסטרים ו-MISMAS: למען המשפחה הישראלית

מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם המשפט "זה רק הלב שקובע מה זו משפחה" תושק על ידי סודהסטרים ובשיתוף פעולה עם אמן האינסטגרם MISMAS. שיתוף הפעולה נועד להעלאת מודעות לגוונים השונים של משפחה בישראל
מערכת ice | 
מיכאל אלוני (צילום מיכה לובטון)
סודהסטרים ואמן האינסטגרם עידו גרינברג (MISMAS) משיקים מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם המשפט "זה רק הלב שקובע מה זו משפחה". שיתוף הפעולה נועד להעלות מודעות לגווניה השונים של משפחה ישראלים בהרכבים שונים ומתוך רצון להשמיע קול מקרב ומכבד. כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים ייתרמו לאגודה למען הלהט"ב בישראל.

הבקבוק, סודה סטרים
גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית של סודהסטרים, מסרה: "במיוחד על רקע אירועי התקופה האחרונה, החלטנו לצאת עם מסר שישמיע קול חזק וברור, אל מול הניסיונות לצמצם את השיח ל'נכון או לא נכון' בכל הנוגע לשאלה 'מהי משפחה'? אנו מאמינים בערך המשפחתיות על כל גווניה וכולנו תקווה שהמסר שעל הבקבוק יהדהד בכל בית בישראל".

עידו גרינברג (MISMAS) אמר: "המציאות בה אנו חיים בעת האחרונה הפכה לאלימה ומורכבת. גורמים קיצוניים בוחרים לצאת באמירות קשות כנגד כל סוג של משפחה שאינה אבא, אמא וילדים. ביחד עם סודהסטרים יצרנו שיתוף פעולה שמניח על כל שולחן בישראל את הלב, לא משנה מה הרכב המשפחה שיושבת סביבו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה