רכילות עסקית

זוכת האח הגדול בצעד חדש בקריירה: אלו המוצרים החדשים שלה

טליה עובדיה כהן מכריזה על הצעד הבא והמסקרן בקריירה שלה ומשיקה ליין מוצרי שיער חדש: המשפיענית וזוכת האח הגדול משיקה את crini?re - ליין מוצרי שיער איכותי ומסקרן
מערכת ice |  3
טליה עובדיה (צילום אינסטגרם)
מאז שיצאה מהאח הגדול כזוכה הגדולה טליה עובדיה עובדת ללא הרף באינסטגרם וצברה לעצמה קהילה עם יותר מ-380 עוקבים באינסטגרם ובנות שהולכות אחריה ואחר המלצותיה מידי יום.
ברשתות טליה מקפידה לשתף את עוקביה בחיים האישיים שלה, דברים שהיא עוברת וגם חוויות מהעבר. אחת החוויות הפחות טובות שעברה ושיתפה הייתה בכיתה ז' – היא עשתה החלקה וכתוצאה מכך שיערה ניזוק. ההחלקה קרעה לה את השיער ומשם היא התחילה בשיקום ארוך. תהליך השיקום הוביל אותה למסע חקר על סיב השערה, אילו חומרים פעילים מתאימים לה ועונים על הצרכים שלך ואילו פחות. כחלק מהמחקר היא הפכה להיות הלקוחה המושלמת לעסקי השיער. ניסתה את כלל מוצרי השיער הקיימים בשוק המקומי וזלגה גם לחו"ל.

לאחר שצברה את כל הידע היא החליטה לעשות את זה בעצמה: היא פיתחה פורמולה ייחודית תוך כדי שהיא מקדמת את ערכיה הפטריוטים ומייצרת במפעל כחול לבן שמשווק את מוצריו גם לחו"ל ושמירה על מעשר ריווחיו כפי שנוהגת טליה לעשות תמיד בחייה האישיים.
בשנה האחרונה עמלה על סדרת מוצרי שיער מקצועיים שפותחו מנוסחה ייחודית שמותאמת לשיער הישראלי ולתנאי האקלים בארץ. המוצרים נרקחו עם טכנולוגיה חדשנית היודעת לזהות את נזקי השיעור ולתת אפקט אינטנסיבי המשקם את השיער ומתקן נזקים. רכיב הדגל הוא 2% קומפלקס חומצה היאלרונית מזוקקת שיודעת לחדור לסיב השערה, מושכת את הלחות לתוך קשקשת השיער ונעלת את הלחות בפנים דבר הנותן אפקט מיידי כבר מהחפיפה הראשונה. השיער נראה יותר מבריק וחיוני וגמיש  (ברוב הסדרות בשוק עם הכותרת "חומצה היאלרונית" יש 0.01% במוצר וגם זה לפעמים לא החומצה היאלרונית שמתאימה לשיער). המוצרים ללא מלחים, מעושרים בשמנים שמזינים את סיב השיערה ומותאמים לשיער שעבר החלקה.
כדי לבחון את המוצרים כבר מבעוד מועד לפני השקתם, החליטה טליה על צעד שישתף גם את העוקבות שלה שלוקחות חלק פעיל בחייה. היא חילקה ל-7 מהן את המוצרים וביקשה שינסו אותם ויתעדו את עצמן. בזכות זה יכלו גם העוקבות וגם טליה לראות תוצאות מיידיות. טליה עובדיה: ״המטרה שליוותה אותי בכל התהליך הארוך הזה, היא העובדה שבפעם הראשונה יקנו כי המלצתי ויחזרו לקנות כי המוצר באמת עובד, והוא כזה ואולי בין היחידים בשוק - ואת זה אני אומרת בתור צרכנית״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טליה אלופה
    רון 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוצרים נראים מדהים ,שיהיה בהצלחה ענקית !!
    סגור
  • 2.
    בשם השם תעשי ותצליחי
    שיר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בחורה מדהימה בהצלחה בעזרת השם
    סגור
  • 1.
    סיפרתי לסבתא שלי.עניין את סבתא שלה (ל"ת)
    שונא ריאליטי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור