ויראלי

זוכת "האח הגדול" חוגגת יום מאושר: "אוהבת אותך הכי בעולם"

כוכבת תוכנית הריאליטי של רשת 13 שזכתה בעונה האחרונה משתפת באינסטגרם את האירוע המרגש בחייה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
יובל מעתוק, זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", חוגגת היום (רביעי) את יום הולדתה ופרסמה ברכה מרגשת עבור אחיה התאום ברשת החברתית.
מעתוק כתבה בסטורי בהתרגשות: "השעה חצות בלילה ויש יום הולדת לי ומלך העולם שלי קובי שישן עכשיו. אני אוהבת אותך הכי בעולם ומחכה כל כך לראות אותך מחר ולחגוג איתך".
נזכיר כי ליובל מעתוק ממגדל העמק יש אח תאום עם מוגבלות שכלית. כשנולדו, יצאה יובל ראשונה החוצה לעולם אבל קובי הסתבך בלידה ונשאר עוד שעה בתוך הרחם. העיכוב ביציאתו שיבש את לידתו, וכך יצא שהוא נולד עם מוגבלות שכלית.
לפני מספר חודשים הופץ ברשת תיעוד של אדם המשפיל בעל צרכים מיוחדים ועל כך היא הגיבה ולא חסכה במילים. יובל מעתוק שיתפה במהלך השהות שלה בבית המפורסם במדינה של רשת 13, על הקשר האמיץ עם אחיה התאום, קובי, לו לקות שכלית, ולכן הסרטון הקשה שהופץ אמש (רביעי) על ידי אדם ידוע שיוצא נגד קטין בעל צרכים מיוחדים בבניין מגוריהם, גרם לה לכעס רב.
מעתוק ההמומה כתבה: ״אני פשוט מזועזעת, שעדיין יש אנשים במדינה שלא יודעים לקבל את האחר, שלא יודעים שאלה מלאכים של בורא עולם, שצריך לקבל לחבק ולתת להם אהבה, כי זה אנשים מיוחדים שבאו לתקן את העולם שלנו ולעשות אותו עולם יותר יפה". 
עוד היא סיפרה על הרגשות המבעבעים בה: "לא מספיק מה שאנחנו עוברים? אני חושבת על האבא שקיבל מתנה לגדל מלאך, וצריך להתמודד עם תופעה כזאת. ייקח לי הרבה זמן להירגע ממה שראיתי עכשיו״ . 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה