השוק

הראל ויזל הציע 50% ברשת שנסגרת וגרם לבלאגן: "אטרף, ונדליזם"

בעקבות סגירת דרים ספורט, בחנויות הוצע 50% והלקוחות הסתערו וגרמו למהומות גדלות. בפתח תקווה דווח כי: "הם סגרו את החנות ולא נתנו לאנשים להיכנס בגלל שהפכו להם את כל החנות, אנשים מדדו נעליים וזרקו אותם, בסך הכל 50% הנחה והאנשים שהגיעו לחנות היו באטרף, וונדליזם"
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
לפני כשבועיים, חברת ריטיילורס של הראל ויזל, קיבלה החלטה לסגירת 11 מסניפי רשת חנויות דרים ספורט, בהחלטה אותה לקחה בעקבות חוסר שביעות הרצון מביצועי החברה לאחר שלא הצליחה להפוך לרווחית מאז יום הקמתה.
אלא, שבעקבות סגירת דרים ספורט, בחנויות הוצע 50% והלקוחות הסתערו וגרמו למהומות גדלות. בפתח תקווה דווח כי: "הם סגרו את החנות ולא נתנו לאנשים להיכנס בגלל שהפכו להם את כל החנות, אנשים מדדו נעליים וזרקו אותם, בסך הכל 50% הנחה והאנשים שהגיעו לחנות היו באטרף, וונדליזם"
הסגירה עצמה תהיה הדרגתית ותימשך כמה חודשים עד סגירת כלל הסניפים. במקום סניפי דרים ספורט צפויה ריטיילורס להסב חלק מהחנויות למותגים אחרים של החברה, שאר החנויות יועברו לקבוצת פוקס המחזיקה בשליטה על  חברת ריטיילורס. כזכור לפני חודש החליטה קבוצת פוקס המחזיקה בשליטה של ריטיילורס לחתום על הסכמים מחייבים אשר עיקריהם הרחבת הפעילות של נייקי בקנדה.
בהודעה לבורסה הוסבר: "קודם לחתימת ההסכמים, הקימה החברה הבת שותפות מוגבלת בבריטיש קולומביה, קנדה בבעלות מלאה של החברה הבת ושל שותף מוגבל שהינו חברה ייעודית מוגבלת קנדית בבעלות מלאה של החברה, ובחודש יוני 2023 נפתחו לקהל 2 חנויות נייקי חדשות במחוז אלברטה, קנדה, והשותפות צפויה לפתוח חנות נייקי חדשה נוספת באלברטה עד לסוף שנת 2023, כך שהשטח הכולל של 3 החנויות החדשות של השותפות באלברטה, קנדה, צפוי להסתכם בכ-4.4 קמ"ר.
בהמשך לכך, ובהתאם לאמור בהסכמים, במועד השלמת העסקה בכפוף להתקיימותם של תנאים מתלים כנגד הקצאת כ-49% מהזכויות בשותפות וכ-48.99% מההון המונפק של השותף הכללי בשותפות לניו אייג', תעביר ניו אייג' לשותפות את פעילותה ב-6 חנויות נייקי קיימות הממוקמות במחוז בריטיש קולומביה, קנדה, בשטח כולל של כ-2.8 קמ"ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה