השוק

הפתעה בבנק לאומי: זה הבכיר שעוזב אחרי 16 שנה לדיסקונט

לאחר 16 שנה בבנק לאומי, אחיעד שחורי שהיה ממונה בבנק לאומי על הייעוץ המשפטי לכל נושאי הטכנולוגיה, החדשנות, הרכש ומשאבי אנוש, עובר לתפקיד בכיר בחטיבה המשפטית של דיסקונט. נחשב לאחד המנוסים בתחום והיה מוערך מאוד בלאומי. יחליף בתפקיד את תמר קליירס שעברה לבנק אש
יהודה לוינגר | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images)
חילופי גברי בעולם הבנקאות: אחיעד שחורי, ראש ענף בכיר בבנק לאומי עוזב לאחר 16 שנה לבנק דיסקונט, ועיבוי המחלקה המשפטית של הבנק. שחורי היה אחראי בלאומי על הייעוץ המשפטי לכל נושאי הטכנולוגיה, החדשנות והרכש.
שחורי יחליף בתפקיד את תמר קליירס שעברה ביולי השנה לבנק אש של ניר צוק בתפקיד ראש החטיבה המשפטית בבנק החדש.
על אף תפקיד דרג הביניים, גורמים בלאומי אמרו ל-ice שהם הופתעו מהמעבר של שחורי שהיה מוערך ונחשב למומחה בתחום, וזאת גם לאחר ותק של 16 שנה בבנק. היו כאלה שאף הביעו הפלגה על עזיבתו בטענה שזו אבידה לבנק לאומי ושהדבר לא היה צפוי. אך יש לזכור שבסופו של דבר מדובר במעבר לראש חטיבה שיהיה תחת מנהל אגף בבנק דיסקונט, ומדובר בהחלט בתפקיד מכובד אך לא בבכיר בבנק.
 
שחורי החל את תפקידו בבנק לאומי במחלקה המשפטית בשנת בשנת 2008, ובאוגוסט 2015 כבר מונה לראש תחום הייעוץ המשפטי בנושאי טכנולוגיה, רכש ומשאבי אנוש בבנק לאומי. לפני כן שימש כעו"ד בפרקליטות הצבאית. שחורי הוא בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות באוניברסיטת בר אילן.
כזכור, במחצית השנה בחר דירקטוריון בנק דיסקונט באבי לוי בתפקיד מנכ"ל הבנק, עם עזיבתו של אורי לוין את התפקיד. לוי, בן ה-56, ניהל את החטיבה הבנקאית בדיסקונט. לוי הצטרף לדיסקונט בשנת 2011 ומאז כיהן בתפקידים שונים בהנהלת הבנק. בתפקידו האחרון כראש החטיבה הבנקאית, היה אחראי בין היתר על ניהול מערך הסניפים, המשכנתאות, הבנקאות הפרטית ומוקד השירות. קודם לכן שימש כסמנכ"ל בכיר וראש חטיבת ניהול סיכונים, וכראש חטיבת נכסי הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה