השוק

רבעון מרשים: סייבארק מציגה עלייה של כ-31% בהכנסות

סייברארק מפרסמת תוצאות איתנות לרבעון השני של 2023: עקפה את התחזיות בכל המדדים. החברה העלתה תחזית שנתית של ה-ARR

מערכת ice | 
מאט כהן (צילום ביל מקארתי)
סייברארק מדווחת על עלייה של כ-31% בהכנסות החברה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בחברה הכניסו כ-157 מיליון דולר לעומת כ-120 מיליון דולר. הכנסות השנתיות החוזרות של החברה עומדות על כ-653 מיליון דולר, כ-40% יותר מאשר שנה שעברה.
בנוסף, סייברארק הכריזה לאחרונה על דפדפן מאובטח חדש שצפוי להרחיב את הפלטפורמה של החברה. בנוסף, בחברה שקדו על הכנסת יכולות בינה מלאכותית באמצעות פתרון ה-Endpoint Privillege Management. ליישום ללמוד ברקע כיצד ליישם מדיניות של הרשאות מינימליות ברמה המקומית.
"היה לנו רבעון מצוין בו עקפנו את התחזיות שלנו בכל המדדים, מה שממחיש את המומנטום העסקי שלנו ואת הביקוש האיתן והיציב לפלטפורמת אבטחת הזהויות שלנו", אמר מאט כהן, מנכ"ל סייברארק. "חווינו רבעון חזק בו לקוחות חדשים הצטרפו ולקוחות קיימים הרחיבו את השימוש בפלטפורמת אבטחת הזהויות שלנו, בעוד שאנו ממשיכים לספק ללקוחותינו ערך טרנספורמטיבי בסביבות היברידיות וסביבות ענן.
כל אלה הניעו ARR נטו חדש איתן, עם צמיחה חזקה של 77 אחוז ב-ARR ממנויים לסך של 451 מיליון דולר, וצמיחה של 40 אחוז בסך ה-ARR ל-653 מיליון דולר. הזינוק בזהויות, בסביבות ובשיטות התקיפה החדשות גרם להתרחבות מהירה בשטח התקיפה (attack surface) ויצר צורך עז של ארגונים לאבטח את כל הזהויות, של בני אדם ומכונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה