השוק

חברת הביטחון הלוהטת בישראל בעסקה חדשה: קיבלה הזמנה במיליונים

חברת עין שלישית הישראלית דיווחה על הזמנה חדשה שקיבלה בהיקף של כ-2.75 מיליון שקל, ממספר לקוחות ביטחוניים למערכות אוטונומיות קרקעיות. פירוט ההזמנות המלא לפניכם
מערכת ice | 
רחפן של עין שלישית (צילום עין שלישית)
חברת עין שלישית הישראלית דיווחה היום (שני) כי היא קיבלה הזמנה מחייבת בהיקף של כ-2.75 מיליון שקל, מלקוח מהותי א' ולקוח נוסף – לקוחות ביטחוניים למערכות אוטונומיות קרקעיות.
ההזמנות הינן: הזמנה מחייבת לאספקת מערכות לרכבים משוריינים בהיקף של כ-1.4 מיליון שקל לאספקה עד לסוף שנת 2024. הרחבת הזמנה קיימת שדווח עליה ביום 10 ספטמבר 2023 בהיקף של 350 אלף שקל נוספים עבור כלים אוטונומיים למימוש עד לסוף שנת 2024.
בנוסף לכך, קיבלה החברה הזמנה מחייבת לביצוע התאמות למערכת תצפית קרקעית מתקדמת בהיקף של כמיליון שקל למימוש תוך שנה. הזמנה זו תאפשר יכולות חדשות מבוססות על מערכת AI שקיימת בחברה, לטובת יישומים נוספים והרחבת סל המוצרים שהחברה תציע לאותם לקוחות קצה.
כזכור, ב-2 ביולי 2024 דיווח החברה על הזמנה מחייבת נוספת, לפעילות פיתוח והספקה ראשונית של מערכת עם יכולות אחיזת שטח חדשה, בהיקף של 5 מיליון שקל מלקוח ביטחוני קיים אשר זמן מימושה הינו כשנה וחצי בכפוף לעמידה באבני דרך לאורך שלבי הפיתוח.
בנוסף על כך, לפני כחודש, דיווחה עין שלישית על עסקה מהותית מלקוח ביטחוני בהיקף של 19 מיליון שקל אשר מעניקה ללקוח אפשרות לבצע הזמנות נוספות בהיקף של כ-22 מיליון שקל נוספים לתקופה של 3 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה