תקשורת ומדיה

עובדי חדשות 13 תחת מתקפה: "זה מה שאתם עושים לבעלים האומלל שלכם"

לאחר שאריק ויס, מגיש ערוץ 13, עקץ את שמחה רוטמן על רקע סערת אח החטוף, מיהר שמעון ריקלין למתוח ביקורת חריפה על עובדי חברת חדשות 13. שמעון ריקלין: "כרגיל ערוץ 13 מגבה בריונות וסתימת פיות ואז מציג את הבריון כקורבן. בעצם זה בדיוק מה שאתם עושים לבעלים האומלל של הערוץ שלכם"

מערכת ice |  3
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין סג"ל" בערוץ 14, מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. הרשתות החברתיות סוערות בעקבות מקרה חריג שהתרחש לאחרונה בוועדת הכנסת. דני, אחיו של החטוף איציק אלגרט, מתח ביקורת חריפה על פורום תקווה וחה"כ שמחה רוטמן ובעקבות כך, הוצא בכוח מהדיון. 
לאחר שאחיו של החטוף מיהר להעביר ביקורת על בן משפחה של חטוף אחר, אשר הביע את התנגדותו לעסקת החטופים, דני אלגרט מתח ביקורת על פורום "תקווה" ועל חה"כ רוטמן בטענה כי בן המשפחה של החטוף קשור אליהם. 
בעקבות כך, ציין חה"כ רוטמן בפני הסדרנים להוציא את אלגרט מהוועדה. בעקבות כך, אריק ויס, מגיש תוכנית הטלוויזיה "עושים שישי" בערוץ 13, מיהר לפרסם ציוץ בנושא. ויס פרסם תמונה של דני אלגרט, אשר מוטל על הרצפה. לצד זאת, כתב ויס: 'תקראו לי כשהוא יהיה בחוץ', אמר ויצא מחדר הוועדה. הנה רוטמן - הוא בחוץ".
 
בעקבות כך, מיהר שמעון ריקלין להגיב לציוץ של אריק ויס ואף דאג למתוח ביקורת חריפה על עובדי הערוץ, על רקע סערת מינוי יוליה שמאלוב ברקוביץ' כמנכ"לית חדשות 13.  "כרגיל ערוץ 13 מגבה בריונות וסתימת פיות ואז מציג את הבריון כקורבן. בעצם זה בדיוק מה שאתם עושים לבעלים האומלל של הערוץ שלכם". 
 
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין סג"ל" בערוץ 14, המשיך לתקוף את עובדי חברת חדשות 13 וכתב: "מכריחים אותו לממן את הדעות ההזויות הקיצוניות שלכם שגורמות לו להפסיד ים כסף ואם הוא מביא מנכ"ל כדי לאזן את ההפסדים שלכם, אתם צווחים התערבות פוליטית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ריקלין
    נהוראי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעון הכי אמיתי בתיקשורת!ועשוי ללא חת!!!את הפרובוקטור הותיק אלגרנט מסוכן במראהו ,פוטנציאל לרצח ראש ממשלה.ואפילו בהיתאבדות "תמות נפשי עים פלישתים" זו היתרשמותי מתוי פניו ,וביריונותו ,הברברית!!!!
    סגור
  • 2.
    יצא המרצע מהשק של החונטות שליחי האליטות (ל"ת)
    עג 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לריקלין יש הכנה למוח? (ל"ת)
    הראל 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור