בארץ

לפיד בביקורת על לנתניהו: "איך זה תורם לתהליך?"

חה''כ יאיר לפיד מתח ביקורת על הודעת לשכת רה''מ בנוגע למו''מ בנוגע לעסקה מול חמאס "בשביל מה להוציא הודעות מתגרות כאלה? איך זה תורם לתהליך?".
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)

אתמול (ראשון) הוציאה לשכת ראש הממשלה הודעה בה סיפרו כי ''עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נגד הניסיון לעצור את פעולת צה"ל ברפיח היא זו שהביאה את חמאס להיכנס למשא ומתן'', ובה גם פרטו את העקרונות איתן נכנסה ישראל למשא ומתן מול החמאס, ואף הוסיפו להדגיש כי "ראש הממשלה מוסיף לעמוד בתוקף על העקרונות שכבר הוסכמו על ידי ישראל".

בתגובה לכך, פרסם יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד בחשבון ה-X שלו ביקורת על ההודעה הזו, ועל ניסוחה, ושאל: "יש לי תגובה אחת להודעת לשכת ראש הממשלה: בשביל מה זה טוב?". בדבריו טען כי הודעות כאלו מהוות התגרות, ותהה מה תרומתן של הודעות כאלו "אנחנו ברגע קריטי במשא-ומתן, חיי החטופים תלויים בזה, בשביל מה להוציא הודעות מתגרות כאלה? איך זה תורם לתהליך?".
על פרסומו של חה''כ לפיד, הגיב חה''כ חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד "שמע ידידי, נתניהו ראש ממשלה. אתה לא. היית עושה דברים אחרת, ראינו, חווינו, אנחנו יודעים". והוסיף בעוקצנות "זו בדיוק הסיבה שהציבור הישראלי החליט שאתה לא תהיה ראש ממשלה"
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איתנה על משפחות החטופים החלשים. מעשים בעתיד ידברו (ל"ת)
    דין 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור