בארץ

לפיד: "זו המתנה הגדולה ביותר לאויבי ישראל"

יו''ר האופוזיציה התבטא בחריפות כנגד ראש הממשלה נתניהו "אין ולא היתה מתנה גדולה יותר לאוייבי ישראל מחוסר האחריות של נתניהו" וכנגד השר בן גביר "אנחנו יודעים מי מרוצה מהמריבה בין בן גביר לשב"כ"
דורון בלוך |  2
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו''ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד נאם היום (רביעי) במליאת הנסת. שם תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו את שאר שרי הממשלה "אנחנו יודעים מי מרוצה מהמריבה בין בן גביר לשב"כ. אנחנו יודעים מי חוגג. אנחנו יודעים מי נהנה מהשחרור של מנהל שיפא. אנחנו יודעים מי שמח כשהממשלה הזו מפרקת אחת אחת את כל מערכות ההגנה הישראליות".
בדבריו, תקף לפיד את רה''מ ואת השר בן גביר: "אין ולא היתה מתנה גדולה יותר לאוייבי ישראל מבן גביר. אין ולא היתה מתנה גדולה יותר לאוייבי ישראל מחוסר האחריות של נתניהו. אם הוא לא עושה סדר כשיש מריבה שפוגעת בשב"כ בזמן מלחמה, למה הוא ראש ממשלה? בשביל מה הוא ראש ממשלה?".
"מה אתם חושבים שמרגישים בביירות ובטהרן כשהם קוראים שהיחסים בין ישראל לארצות הברית בשפל של כל הזמנים. אתם חושבים שהם עצובים או שמחים? מה חושבים בג'נין ובשכם כשהם שומעים שבן גביר מחליש את השב"כ, אתם חושבים שהם עצובים או שמחים?" שאל לפיד רטורית והמשיך "חשבנו שה-7 באוקטובר היא נקודת השפל של חיינו. אלא שזו לא היתה נקודת השפל, זו היתה רק תחילת ההידרדרות. הם מפרקים את הצבא, מפרקים את המשטרה, עכשיו הם מפרקים את השב"כ".
עוד הוסיף לפיד לתקוף את הממשלה: "יש לי שאלה אחת לממשלה: מי יגן עלינו? מי ישמור על עם ישראל אם אתם מחלישים ופוגעים בכל המערכות ששומרות עלינו בחיים? כאילו לא מספיק המכות שהצבא ומערכת הבטחון חטפו מבחוץ, אתם מכים אותם גם מבפנים".

"אף אחד מאתנו לא יופתע אם נקום מחר בבוקר ויודיעו לנו שלאיראן יש פצצה גרעינית, ואף אחד לא יופתע אם נקום מחר בבוקר וכל הרמזורים לא יעבדו, ואף אחד לא יופתע אם נקום מחר בבוקר ונגלה שהופעלו נגדנו סנקציות במועצת הבטחון של האו"ם או שמחירי הדלק עלו בפעם השביעית. לא נופתע כי אנחנו מכירים אתכם" אמר לפיד וסיים בעקיצה "הדבר היחיד שאפשר לסמוך עליכם בו, הוא שתעבירו בזמן את הכספים הקואליציוניים. את זה לא תשכחו. זה הדבר היחיד שאתם עדיין יודעים מה לעשות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה מדבר ? מסית קנאי ומפלג ה 7/10 זה אתם. (ל"ת)
    אזרח מודאג 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איחוד
    אלמוני 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתאחדו כל הקואליציה שכולם ידברו בנחרצות כמוך הראו שיש כח משמעותי לאופוזיציה לפני שהמדינה תקרוס
    סגור