בארץ

נתניהו: "אלה העקרונות איתם נכנסנו למו''מ מול חמאס"

לשכת ראש הממשלה פירסמה את העקרונות איתם נכנסה ישראל למשא ומתן מול החמאס לשחרור החטופים. על פי רה''מ, המתווה שהוסכם על ישראל וגם קיבל את ברכת הנשיא ביידן יאפשר לישראל להשיב חטופים מבלי לפגוע ביתר מטרות המלחמה
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לשכת ראש שהממשלה הוציאה היום (ראשון) הועדה מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לכניסת החמאס למשא ומתן על הפסקת אש ושחרור החטופים, והבהירה כי לטענתו, ''עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נגד הניסיון לעצור את פעולת צה"ל ברפיח היא זו שהביאה את חמאס להיכנס למשא ומתן''. 
על פי ההבהרה שיצאה מטעמו של רה''מ נתניהו, צויין כי "ראש הממשלה מוסיף לעמוד בתוקף על העקרונות שכבר הוסכמו על ידי ישראל", ואף מפורטים העקרונות עליהם לא תהיה פשרה, זאת נכון לכתיבת שורות אלה.
העקרון ראשון הינו כי כל עסקה תאפשר לישראל לחזור ולהילחם עד להשגת כל מטרות המלחמה.  שנית, לא יתאפשרו הברחות נשק לחמאס מגבול עזה למצרים.  התנאי השלישי הוא שלא תתאפשר חזרת אלפי מחבלים חמושים לצפון הרצועה. והעקרון הרביעי הוא שישראל תמקסם את מספר החטופים החיים שיוחזרו משבי החמאס. 
על פי טענת לשכת רה''מ נתניהו, המתווה שהוסכם על ישראל וזכה לברכת הנשיא ביידן יאפשר לישראל להשיב חטופים מבלי לפגוע ביתר מטרות המלחמה.
חשוב לציין, כי אלו העקרונות הנכונים לכניסה למשא ומתן, וכי במהלכו הדברים יכולים להשתנות, להתווסף לדברים סעיפים נוספים, ואף לגרוע מהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה