בארץ

יאיר גולן תוקף: "את התנאים הטובים ביותר לעסקת חטופים החמצנו"

במהלך ראיון ב103fm התבטא יאיר גולן כנגד הממשלה ונתניהו, טען שהרגע הטוב ביותר לעסקה הוחמץ משיקולים פוליטיים, שמערך המילואים שחוק, ושגלנט גילה הגינות מינימלית בהצבעה נגד חוק הגיוס
דורון בלוך | 
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
יו''ר מפלגת העבודה יאיר גולן התראיין הבוקר (חמישי) ל103fm, שם תקף בחריפות את הממשלה ומתח ביקורת על התנהלות המלחמה.
בדבריו, אמר כי תומך בעסקה לסיום המלחמה "אין משימה יותר חשובה מזו. היינו צריכים להגיע לעסקת חטופים כש-4 אוגדות צה"ל היו בתוך הרצועה וזה קרה לפני 4-5 חודשים, את התנאים הטובים ביותר החמצנו. זה קורה בגלל שיקולים פוליטיים של ראש הממשלה וממשלתו הנואלת". והמשיך לתקוף "הממשלה הזו ממשלה הרסנית, ממשלת אסון, העם לא בוטח בה - אנחנו חייבים שינוי ממשלה לפני שממשיכים איזשהו מצב חירומי או לא. בין שיקום ובין מלחמה נוספת, חייבת להיות פה ממשלה חדשה. המצב כרגע בלתי נסבל".
"מדינת ישראל כיום כשמערך המילואים והסדיר שחוקים עד דק לא באמת כשירה לפתוח במלחמה ארוכה נוספת בצפון. צריך לומר זאת ביושר ובכאב, אבל זה המצב כרגע". אמר גולן לבקר את התנהלות המלחמה "מה ההיגיון בלחסל עוד בכיר של חיזבאללה כאשר מה שבאמת נדרש הוא להביא לעסקת חטופים בדרום, הפסקת אש בדרום שתביא להפסקת אש בצפון, ולהביא לשינוי ממשלה במדינת ישראל לממשלה שהעם בוטח בה".
בנוסף, התייחס לסוגיית גיוס החרדים, ואמר על שר הבטחון יואב גלנט שהתנגד לחוק "לפחות הוא גילה הגינות מינימלית והצביע נגד החוק הזה. אנשי המילואים שחוקים, חלקם עשו למעלה מחצי שנה של מילואים - איך אפשר לדרוש את זה מאזרחים ובו בעת לקחת ציבור שלם ולהגיד לו 'יש לך פטור מכאן לנצח'?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה