בארץ

בנט רומז על דרמה בפוליטיקה הישראלית? ''אפשר לעשות זאת שוב''

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פרסם היום בחשבון ה-X שלו, על כך שהיום מלאו שלוש שנים לממשלה שהרכיב, ואולי זורק רמז על הבאות: ''עשינו זאת אז, ואפשר לעשות זאת שוב''
דורון בלוך |  5
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שמוקדם יותר השבוע חשף ליברמן כי ישנם מגעים בינו לראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, פרסם היום (חמישי) בנט בחשבון ה-X שלו תזכורת על הדברים שקידמה ממשלתו דאז ''היום לפני שלוש שנים נשבעתי אמונים כראש הממשלה ה-13 של מדינת ישראל. במשך קצת יותר משנה שרתתי אתכם אזרחי ישראל כשעמדתי בראשה של ממשלה שעד לאותו רגע הייתה נראית בלתי אפשרית''.
עוד פירט בנט על פעילותה של ממשלתו והוסיף ''הקמת ממשלת החירום הזו שאני כל כך גאה בה, הייתה הכרחית באותה העת כמו אוויר לנשימה. היא הוכיחה שאת ישראל אפשר להוציא מהבוץ, ואפילו במהירות- אם רק נהיה ביחד ונעבוד ביחד. ברצון טוב. בשיתוף פעולה. היום יותר מתמיד, המציאות הבלתי נתפסת בה אנו חיים מאז השבעה באוקטובר מחייבת הנהגה שיודעת לאחד את העם ולעשות את הדבר הבסיסי ביותר שצריכה לעשות ממשלה: לשים את האינטרס של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר, לפעול בתבונה מול הקהילה הבינלאומית, להכניס את כל חלקי העם למעגל השירות ולנהל את המערכה עם מטרות ברורות עד להכרעת אויבינו''.
 
עוד אומר בנט, ורומז על הבאות ''אני מדבר עם אזרחים רבים שנמצאים בייאוש אמיתי. אנשים רבים נמצאים בחרדה קיומית למדינת ישראל, וחשוב לי לומר לכם שגם עכשיו כשהכל נראה בלתי אפשרי זה כן אפשרי."
"חברים, עשינו זאת אז, ואפשר לעשות זאת שוב. כי יש לנו עם של אריות. במיוחד הדור הצעיר. אריות ולביאות. מתוך התהום והכאב העצום התגלה בקרבנו אור גדול של לוחמים אמיצי לב ואזרחים אכפתיים. עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי, והרבה יותר מהר ממה שחושבים. עוד נכונן כאן מדינה שראויה לעם הזה''. הוסיף.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אתה קורע מיצחוק
    ששון 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יוחל להיות ראש ממשלה רק באגדות
    סגור
  • 4.
    מי מאמין לבנט אחרי שהתהפך על בוחריו ???
    אי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט התהפך על בוחריו והשתמש ב -6 המנדטים שלו כדי להיות ראש ממשלה סמאלנית ! מי מאמין למילה שלו ? מי מאמין למילה של איילת שקד ? כל העיל לכאורה כמובן
    סגור
  • 3.
    בנט
    חנה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחכים לבנט: תחזור,אתה ראוי!
    סגור
  • 2.
    בנט
    יאצק 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הקמת ממשלה עם אוייבים תומכי טרור שמצהירים שמטרתם השמדת המדינה היהודית, אתה לא מתבייש ? שיקרת את הבוחרים שלך במצח נחושה ובלי בושה. אם יש לך עדיין כבוד עצמי אז לך הביתה ושב בשקט.
    סגור
  • 1.
    בנט סיבוב עושים פעם אחד
    פטריוט 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בנט מה שקורה במדינה זה עליך ועל שקד ועל כהנא עשיתם ממשלה שהחלישה את העם עשתה קיטוב בעם נתתה לאיש הכי טיפש במדינה להיות ראש ממשלה כל זה עם שישה מנדטים ששייכים לימין לא נשכח ולא נסלח
    סגור