בארץ

"מגנה את זה מכל וכל": גפני בצעד חריף כנגד נתניהו

חה''כ משה גפני מתח ביקורת על כך שלשכת רה''מ פרסמה בערב שבת על ההתקדמות במגעים לעסקת שחרור החטופים, "הודעה מיותרת לחלוטין תוך כדי חילול שבת"
דורון בלוך |  1
משה גפני, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חה''כ ויו''ר ועדת הכספים משה גפני מסיעת יהדות התורה התבטא אתמול, בצאת השבת,  בחריפות כנגד לשכת ראש הממשלה, על כך שהוציאו הודעה ביום שישי בערב, לאחר כניסת השבת.
בהודעה שהוציאו לשכת ראש הממשלה, עדכנו בהתקדמות המגעים לעסקה לשחרור החטופים. בהודעה, שפורסמה גם בחשבון ה-X הפומבי של לשכת ראש הממשלה, פורספ ביום שישי בערב, לאחר כניסת השבת: "ראש המוסד חזר לפני זמן קצר מדוחא מפגישה ראשונית עם המתווכות. נקבע כי בשבוע הבא ייצא צוות להמשך המו"מ. יודגש כי עדיין קיימים פערים בין הצדדים".
בתגובה לכך, בצאת השבת, התייחס חבר הכנסת משה גפני לעצם פרסום ההודעה בשבת, ומתח על כך ביקורת חריפה "אני מגנה את הודעת לשכת ראש הממשלה בליל שבת שלא היה בה כל סממן של פיקוח נפש. אני מגנה את זה מכל וכל, הודעה מיותרת לחלוטין תוך כדי חילול שבת". 
גפני, כמי שבעבר גם עמד בראש הרשימה, ששמה הרשמי הוא 'יהדות התורה והשבת', ודוגלת במדינת הלכה, מתבקש כמי שיגנה פעולה הנעשית תוך כדי חילול שבת. אך מראש המפלגה הנוכחי, השר יצחק גולדקונפף, לא נשמעה התייחסות לעניין.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פעם סיפור חילול השבת? חאלס תנו לחיות
    א 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשקט, הרקטות לא נעצרות באויר ביום שבת.
    סגור