טלוויזיה

אברי גלעד מתפוצץ מעצבים: "הופך אנשים נורמטיבים לזועמים"

תחת המילה "שיבוש", כתב גלעד בפייסבוק שלו: "הבאתי את הילדה לקייטנה. אמרו לי הטיול שתוכנן להיום מבוטל. יש יום שיבוש. אי אפשר לצאת לכבישים. כמה משובש. מי שחושב ששיבוש חייהם של אזרחים יפתח לבבות, ישנה עמדות, יעשה שינוי, חושב משובש. תשעה חודשים למלחמה"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד שבר את הרשת ביום שישי האחרון כאשר קרא להתפטרות מיידית של כל מי שידו בכתבי האישום נגד החיילים שחרפו נפשם ב-7.10 ולבסוף הואשמו ברצח מחבלי נוחבה למרבה האבסורד, כעת הוא מעלה נקודה נוספת בנושא ההפגנות וגם הפעם הוא לא נשאר שקט.
תחת המילה "שיבוש", כתב גלעד בפייסבוק שלו: "הבאתי את הילדה לקייטנה. אמרו לי הטיול שתוכנן להיום מבוטל. יש יום שיבוש. אי אפשר לצאת לכבישים. כמה משובש. מי שחושב ששיבוש חייהם של אזרחים יפתח לבבות, ישנה עמדות, יעשה שינוי, חושב משובש. תשעה חודשים למלחמה".

עוד כתב המגיש הוותיק: "למה לא להכריז על יום של נחמדות, אחדות, מעשים טובים? במקום לחסום צמתים, לחלק פרחים צהובים בצמתים. גם אני רוצה שתתחלף ממשלה. זה לא יקרה בדרך של ההפגנות, המחאות, החסימות, המדורות".
לסיום הסביר: "ההיפך, כל שיבוש מחזק את הממשלה.  כל שיבוש משבש את דעתן של הבריות והופך אנשים נורמטיבים לזועמים. אנשים כועסים מתחפרים בעמדותיהם הקודמות. פיתחו את הלבבות, פתחו את הצמתים. נהיה טובים אחד לשני. רק זה יעשה לנו טוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי ששומע את אברי גלעד נוכח לדעת שהוא טיפש לא קטן
    יהושע המתעניין 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ששומע את אברי גלעד נוכח לדעת שהוא טיפש לא קטן, צורת הדיבור שלו, הטון ומה שהוא אומר נשמע פלצני ומטופש. מזל שיש לו שותף כל כך אינטלגנטי כמו שרקי, שמציל את התוכנית שלהם, שרקי ענייני , אינטלגנטי "ושיודע לשאול". אין מישהו יותר חכם מאברי גלעד שיחליף אותו, הוא נשמע לגמרי מטופש.
    סגור