בארץ

חבר הכנסת ואטורי: "שמים חיילות נאות לשמור על מחבלי הנוחבה"

בהצעה לדיון שהתקיים בוועדת חוץ ובטחון טען חבר הכנסת ואטורי כי שמים ''בנות נאות'' לשמור על אסירים בטחוניים. חברת הכנסת בו ארי הגיבה על דבריו: ''הכל פופוליזם ושטחי''
דורון בלוך | 
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
בהצעה לדיון מהיר שהתקיים היום (שלישי) בוועדת חוץ ובטחון כנסת, בנושא הצבת חיילות בסדיר ובמילואים להשגחה על מחבלי הנוחבה, אמר חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) כי המחבלים אנסו נשים, והתעללו בבנות וחיילות, בכדי להשפיל. ''יש פה עניין של השפלה של עם ישראל'' אומר ואטורי, ''אלה מושגים שצריך להבין אותם''.
עוד סובר ואטורי על המחבלים, כי הסרטונים שמפרסמים והמידע שהם מנדבים שאנסו נשים, הדבר נעשה משום שזה הניצחון של המחבלים, וכי זה מה שנותן להם מוטיבציה להמשיך ולפגע. לדברי ואטורי, כך המחבלים מרגישים שהם מעל ישראל ואנו ''השפלים'' תחתם. ואטורי מוסיף בדבריו ''ואנחנו עוד שמים חיילות נאות בשביל לשמור עליהם. איזה מין דבר זה? איפה יתקבל כזה דבר''?
את דבריו מסיים ואטורי באמירה כי הדבר הזה אינו מתקבל על הדעת, ואם עם ישראל חפץ בניצחון, פה הדבר מתחיל.
 
קרדיט סרטון: ערוץ הכנסת
את דבריו חותם ואטורי באמירה ''חיילות לא שומרות על מחבלים שפלים כאלה''. כתגובה לדבריו, כתבה חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) בחשבון הטוויטר שלה, כי המטרה בדיון זה הייתה לשתף את צה''ל שישנה מסוכנות מינית גבוהה בהצבת חיילות להשגחה על מחבלים, ולכן ההתנהלות מולן צריכה להיות אחרת.


קרדיט: צילום מסך מתוך הטוויטר של מירב בן ארי

בהתייחסות לאמירתו של ואטורי על כך שלא צריך לשים נשים נאות, כותבת בן ארי ''זה השיח בכנסת. אין ענייניות, הכל פופוליזם ריק ושטחי''
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה