תקשורת ומדיה

"אנחנו ננקום בגלל נתניהו": שיחת הטלפון המטרידה שקיבל ניסים ואטורי

חה"כ ניסים ואטורי קיבל לאחרונה איום מאיראני שהתקשר למספר הטלפון שלו. בעקבות כך, חה"כ ואטורי פנה לקצין הכנסת וחקירה נפתחה בנושא. בשיחה שהוקלטה ציין האדם שהתקשר לחבר הכנסת: "אנחנו ננקום בישראל היום בגלל נתניהו"
מערכת ice |  1
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
חה"כ ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד, קיבל לאחרונה שיחת טלפון מטרידה ומדאיגה במיוחד. על פי הדיווח ופרסום שיחת הטלפון בכלי התקשורת השונים,  חה"כ ואטורי קיבל איום מאיראני שהתקשר למספר הטלפון שלו ואמר: "אנחנו ננקום בישראל היום".

בעקבות האיום שקיבל חה"כ ואטורי מאותו אדם, פנה חבר הכנסת ממפלגת הליכוד לקצין הכנסת וחקירה נפתחה בנושא. שיחת הטלפון שנערכה בין השניים, הוקלטה על ידי חה"כ ואטורי.
בשיחה תועד האיום שקיבל חבר הכנסת: "אנחנו ננקום בישראל היום, בגלל נתניהו, אנחנו כבר באים, את כל הארץ אנחנו פרצנו". חה"כ ואטורי, שזיהה באמצעות מערכת זיהוי השיחות שברשותו, כי השיחה מתקיימת מקליפורניה, ציין בפני אותו אדם כי הוא מוקלט וכי הנושא יטופל בחומרה:  "אתה מקליפורניה? אני אדבר עם האמריקאים שיעצרו אותך".
"זה לא חשוב בכלל", הדגיש האדם שהתקשר לחבר הכנסת. בתגובה לסירובו של האדם להזדהות, ציין חה"כ ניסים ואטורי בפניו: "אני אתקשר למשטרה, אתה מוקלט ואני אעביר אתה למשטרה בקליפורניה".
חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד), נחשב לאחד מחברי הכנסת הבולטים בפוליטיקה הישראלית, בשל אמירותיו מעוררות הסערה. בחודש דצמבר האחרון, התראיין ואטורי לערוץ הכנסת וציין כי המלחמה הנוכחית הינה עונש מאלוהים. "המלחמה הייתה צריכה להיות מול החמאס כמו שקרה עכשיו". בהמשך הוסיף חה"כ ואטורי: "למזלנו זה קרה משמיים, עם כל הצער".
 
@riki.heni

אדם בעל מבטא איראני כבד צלצל לח״כ ניסים ואטורי ואמר בכמה משיחות הטלפון: *"אנחנו ננקום בישראל- היום, בגלל נתניהו, אנחנו כבר באים".* עוד הוא הוסיף: *"את כל הארץ אנחנו פרצנו, לא יהיה לכם חשמל".* ואטורי זיהה באמצעות זיהוי השיחות כי השיחות בוצעו מכמה מקומות בעולם, בין השאר קליפורניה-ארה״ב.

♬ צליל מקורי - Riki.H❤️

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליכוד יודעים רק להשחית לפלג לגנוב ולהרביץ !!! כאלה הם .
    שיקוף המציאות 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליכוד יודעים רק להשחית לפלג לגנוב ולהרביץ !!! כאלה הם ....
    סגור