השוק

מכון היצוא ממשיך בסבב הסכמים בינלאומיים: נתחם מזכר הבנות חדש

מנכ"לית מכון היצוא גב' נילי שלו: ״מכון היצוא שמח לבשר על שתוף פעולה עם איגוד תעשיות מכשירי הרפואה והבריאות של הונג קונג ועם תאגיד UNP, שמפעיל רשת של מרכזי בריאות בפריסה ובתחומי טיפול נרחבים"
מערכת ice | 
מכון היצוא והונג קונג (צילום Alan Tong)
מכון היצוא חתם על מזכר הבנות לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם שניים מהגופים החשובים בהונג קונג בתחום טכנולוגיות הבריאות: Hong Kong Medical and Healthcare Device Industries Association ומול UMP Healthcare Innovation and Incubation Company Limited. מי שהובילה את החתימה על מזכר ההבנות היא גב׳ עינב ניקסון, הנספחת הכלכלית של ישראל בהונג קונג. 
החתימה על מזכר ההבנות היא שלב נוסף בפעילות חובקת עולם של מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה שנועדה להרחיב את שיתופי הפעולה העסקיים של חברות ישראליות בתחום המדטק לשווקים חדשים. החתימה התקיימה באופן מקוון באמצעות מפגש זום בין הצדדים כאשר מהצד הישראלי חתמה על המזכר מנכ״לית מכון היצוא גב׳ נילי שלו.  
מנכ"לית מכון היצוא גב' נילי שלו: ״מכון היצוא שמח לבשר על שתוף פעולה עם איגוד תעשיות מכשירי הרפואה והבריאות של הונג קונג ועם תאגיד UNP, שמפעיל רשת של מרכזי בריאות בפריסה ובתחומי טיפול נרחבים. שותפות זו, תולדה של יוזמה של הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה והתעשייה בהונג-קונג, הגב׳ עינב ניקסון, תאפשר לחזק את הקשרים בתחום הבריאות של ישראל ושל הונג-קונג, לבחון שילוב של טכנולוגיות ישראליות חדשות במערכות הבריאות המתקדמות שם ולקדם שתופי פעולה בין הצדדים".
הנספחת הכלכלית של ישראל בהונג קונג גב׳ עינב ניקסון: "בניית קשרים עסקיים חזקים וגיבוש שיתופי הפעולה בין ישראל והונג קונג הוא עדיפות עליונה עבור הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה. אנו גאים לפעול בשיתוף עם מכון היצוא, UMP Healthcareוהאיגוד למכשור רפואי ובריאות בהונג קונג    (HKMHDIA) על מנת לקדם את שיתוף הפעולה בתחום הבריאות. ההסכם הזה הוא עוד ראייה לקשרים החזקים שכבר נבנו ולשאיפתנו העתידית להמשיך ליצור הזדמנויות חדשות עבור האקוסיסטם בישראל והונג קונג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה