השוק

שת"פ חדש: מכון היצוא חתם על מזכר הבנות עם מולדובה

החתימה על המזכר תסלול את הדרך להרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי ההשקעות והשתתפות של נציגים משתי המדינות בפורומים עסקיים משותפים
מערכת ice | 
טקס החתימה (צילום מכון היצוא)
מכון היצוא חתם על מזכר הבנות לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם סוכנות ההשקעות של מולדובה. החתימה על המזכר תסלול את הדרך להרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי ההשקעות והשתתפות של נציגים משתי המדינות בפורומים עסקיים משותפים. על המסמך חתמו מנכ"לית מכון היצוא, נילי שלו ושגריר מולדובה בישראל אלכסנדר רויטמן.
הסמנכ"ל של סוכנות ההשקעות של מולדובה, יון יורדאקה (Ion Iordache), שנכח בטקס החתימה מרחוק באמצעות שיחת וידאו, הזמין את נציגי מכון היצוא לבקר במולדובה כדי להמשיך את הדיאלוג ואת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות. הוא הוסיף כי המסמך שנחתם נועד לקדם ולחזק את יחסי הסחר הבילטרליים בין מולדובה וישראל.

מנכ"לית מכון היצוא נילי שלו: "מולדובה פותחת בפני ישראל הזדמנויות לשיתופי פעולה בתחומי החקלאות, האנרגיה, התחבורה, IT ומכרזי תשתיות גדולים. קרבתה הגיאוגרפית לישראל וכמובן קרבתה לאוקראינה, והיותה גשר למדינה בתקופה מאתגרת זו יוצרת גם היא הזדמנות לשת"פ עבור חברות ישראליות.  חתימת מזכר ההבנות תחזק את הממשקים עם הממשלה, תנגיש לנו אינפורמציה ותפתח דלתות על מנת לקדם שתופי פעולה בתחומים בעלי עניין."
שגריר מולדובה בישראל אלכסנדר רויטמן: "החתימה על מסמך סמלי זה תהווה בסיס מצוין לקידום השקעות ושיתוף פעולה עסקי, המפגיש בין יזמים מולדבים וישראלים. הטקס היום מדגיש את יחסי הידידות הדו-צדדיים ואת האינטרס המשותף לשיתוף פעולה כלכלי ולסחר בין מולדובה וישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה