תיירות

אנטישמיות ב-Airbnb: ישראלית סורבה להזמין דירה ביעד האהוב

הסופרת והאנתרופולוגית ד"ר דריה מעוז תכננה חופשה באוקספורד שבלונדון, כאשר כבר לפני חודשיים היא הזמינה דירה ב-Airbnb. אלא שלאחרונה קיבלה הודעה מבעלת הדירה בה כתבה: "אני מצטערת, לא הבנתי בתחילה שאת מגיעה מישראל, אנא תמצאי לך אלטרנטיבה אחרת". הסופרת כעסה על המקרה ופנתה ל-Airbnb, שם השעו את חשבונה של אותה בעלת דירה ואף מצאו לה דירה חלופית ואף שילמו על ההפרש במחיר
מערכת ice |  2
airbnb (צילום unsplash, pixabay)
על רק האנטישמיות הגדולה שמתרחשת ברחבי העולם בחודשים האחרונים על רקע מלחמת "חרבות ברזל", אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם בתי מלון או בעלי דירות מבטלים הזמנות ללקוחות מישראל רק בגלל היותם ישראלים.
אחרי שמקרים דומים התרחשו בבירת יפן, טוקיו, ובבירת צרפת, פריז, הפעם האנטישמיות של בעלי הדירות ב-Airbnb הגיעה גם לבירת אנגליה, לונדון. הסופרת והאנתרופולוגית ד"ר דריה מעוז תכננה חופשה באוקספורד שבלונדון, כאשר כבר לפני חודשיים היא הזמינה דירה ב-Airbnb.
אלא שעל פי פוסט שהעלתה היום (שני) דריה מעוז לחשבון הפייסבוק שלה, היא חשפה כי לאחרונה קיבלה הודעה מבעל הנכס בה נכתב: "שלום, אני מצטערת, לא הבנתי בתחילה שאת מגיעה מישראל, אנא תמצאי לך אלטרנטיבה אחרת".
מעוז כתבה לה בתגובה: "אני לא מאמינה שאת כותבת לי את הדברים האלו. זה מאוד מעליב וגם לא חוקי לעשות זאת". בעלת הדירה השיבה: "אני מצטערת, אבל אני לא יכולה להגיב בסלחנות על המלחמה שאתם מנהלים. זה נגד הערכים שלי. אני מוסלמית ואני לא יכולה להרשות את זה".
מעוז ממש לא נותרה חייבת ושלחה פנייה דחופה ל-Airbnb נגד אותה בעלת דירה מוסלמית. ב-Airbnb גינו את האירוע האנטישמי והמכוער הזה, והחליטו להשעות את אותה בעלת דירה, כך שהיא לא נמצאת כעת במאגר של הדירות בלונדון באפליקציית Airbnb. בנוסף על כך, הם מצאו לה דירה חלופית במחיר גבוה יותר, והסכימו לשלם על ההפרש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוקספורד זה לא בלונדון
    מורה לגאוגרפיה 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורים
    סגור
  • 1.
    איך נקבע מה זה יעד אהוב על הישראלים ???
    תוהה 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי קובע את זה ?
    סגור