השוק

מזרחי טפחות ילווה את פרויקט בראשית בנתניה ב-250 מיליון שקל

הפרויקט של קבוצת אזולאי נמצא בשכונת אגמים בנתניה והוא משתרע על פני 5 דונם; הפרויקט הוא פרויקט של נדל"ן מניב שיכלול בניין בן 7 קומות של משרדים ועוד 6,000 מ"ר של מסחר
ניצן כהן |  1
פרויקט בראשית בנתניה (צילום יחצ)
למרות המשבר בשוק הנדל"ן, קבוצת דוד אזולאי הודיעה על ליווי של בנק מזרחי לפרויקט שאפתני בנתניה. הפרויקט הוא פרויקט של נדל"ן מניב שכולל משרדים ושחק מסחרי כשמזרחי טפחות ילווה את הפרויקט בהיקף כספי כולל של 250 מיליון שקל. הפרויקט ממוקם בשכונת אגמים בנתניה והוא בבעלות קבוצת אזולאי.
הפרויקט נמצא בימים אלו בנייה, והוא מבוצע על מגרש בגודל 5 דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם בעיר. הפרויקט יכלול 7 קומות משרדים, לצד 6,000 מ"ר של מסחר, אשר תוכננו על ידי משרד האדריכלים גיורא גור ושות'.
קבוצת דוד אזולאי היזמית בפרויקט הודיעה על מספר רשתות וגופי עסקים שיגיעו לראשונה ונתניה כדי לפתוח סניפים בפרויקט, בהם: רשת מועדוני הכושר 'לזוז', רשת חנויות הנוחות 'Seven', רשת 'פיצה רונדו' ועוד.
עו"ד דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת דוד אזולאי: "בנק מזרחי-טפחות הם שותפים אסטרטגיים שהניבו תוצאות מרשימות על סמך ניסיון העבר. החתימה על ההסכם מעיד על ההבנה של הבנק את חשיבות הפרויקט, בהיותו פרויקט המסחר והמשרדים הראשון מסוגו בשכונה צומחת ומבוקשת בנתניה, אשר ישרת את תושבי השכונה ויספק מאות מקומות עבודה חדשים בעיר".
קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות בעיר ודורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבניה והיזום הגדולות בישראל. הקבוצה נמצאת בימים אלה בתהליך בניה של מספר פרויקטים בנתניה ובקריית השרון בניהם פרויקט 'סטורי' הכולל 300 יח"ד ב-3 מגדלי יוקרה בנתניה, פרויקט 'בראשית-פמילי' בקריית השרון הכולל עשרות יח"ד במיקום ייחודי מול חורשת הסרג'נטים, ופרויקטים נוספים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם הסכם קיבוצי
    מומחה 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם הסכם קיבוצי אין הסכם כבר שנה ו5 חודשים
    סגור