השוק

מנכ"ל כלל ביטוח: "MAX נשארת אותו הדבר, לא משנים כלום"

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח מאמין ביכולת של חברת כרטיסי האשראי MAX לעמוד בתוכניות העסקיות שלה ומכאן, שאם אלה הם פני הדברים אין היגיון בלזעזע את החברה. ;"אנחנו מאמינים בהנהלת MAX ובעובדים שלה ולכן לא יהיו שינויים שם" הוא אומר
ניצן כהן | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', shutterstock, וידאו הד)
יורם נוה, מנכ"ל חברת הביטוח כלל אומר בשיחה עם ice שכלל ביטוח לא ממזגת לתוכה את חברת כרטיסי האשראי MAX והחברה תיוותר בדיוק אותו הדבר. "יש לנו אמון מלא בהנהלת MAX וכולם נשארים. כלל ביטוח לא מאחד את 'הייצור' עם MAX כשכל סינרגיה בין החברות תיבחן בהמשך" אמר נוה.
לדבריו של נוה יש משמעות והיא למעשה שאם נהוג כשחברה רוכשת חברה אחרת לצמצם הוצאות בחברה הנרכשת ובעיקר הוצאות מנהליות וככה למעשה ללחוץ את ההוצאות מטה כדי להציג תוצאות טובות יותר בטווח הקצר, הרי שנוה ממשיך לראות את הדברים לטווחים ארוכים יותר ויציבים יותר ומשמעות דבריו היא שהמצג שהציג בפני האורגנים של כלל כשהחליטו לצאת למהלך הזה - שרירים וקיימים ובכוונתו לעמוד במצגים שהציג בכל התהליך הארוך של רכישת MAX.
נמשיך: נוה וחיים סאמט האמינו לאורך תהליך רכישת MAX ביכולת של החברה לצמוח אורגנית ולייצר רווחים לכלל ומכאן שאם אלה פני הדברים הרי שאין היגיון בלשנות אותם אלא לוודא שהנהלת MAX עומדת בתוכניות העבודה שלה. נוה אמר כי הוא מאמין בהנהלת MAX ומכאן שהוא מאמין שהם יעמדו בתוכניות העבודה וזה אומר בסופו של יום שניתן להתחיל להתייחס לכלל בדיוק כמו שהוצג במהלך התהליך. בלי טריקים ובלי שטיקים וגם זה, ככל שזה נשמע מתבקש, לא דבר כל כך טריוויאלי בישראל של 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה