השוק

חלל תקשורת בהסכם חדש עם 4iG ההונגרית עבור 20 מיליון שקלים

חלל תקשורת מודיעה על עדכון ההסכם מול חברת התקשורת ההונגרית 4iG ותקבל 20 מיליון שקלים נוספים ותעניק לחברה ההונגרית 20% שליטה ואופציה לרכישת מניות נוספות בשלושת השנים הקרובות
מערכת ice | 
תקשורת - אילוסטרציה (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
חברת התקשורת חלל מודיעה היום (א') על עדכון הסכם ההתקשרות עם חברת התקשורת ההונגרית 4iG, במסגרתו החברה ההונגרית תרכוש מניות נוספת מחלל עבור 20 מיליון שקלים נוספים וכך תחזיק ב-20% מהחברה.
במסגרת העדכון, אותו אישר משרד התקשורת, החברה ההונגרית תוכל לרכוש מניות נוספות במשך שלושת השנים הבאות עד להקצאה של 51% ממניות חלל. בשלב הראשון של ההסכם יוקצו לחברה ההונגרית קרוב ל-20 מיליון מניות מהון המניות המונפק במחיר של 4.7 שקלים למניה רגילה.
לצד זאת, חלל דיווחה בסוף אוגוסט כי כונס הנכסים של יורוקום תקשורת התקשר בהסכם אופציה עם אהרן פרנקל לרכישת 26% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה במחיר של 4.58 שקלים למניה, תמורת 29 מיליון שקלים.
דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת מציין: "מדובר באירוע חשוב ובעל משמעות המעיד על הבעת אמון בחלל-תקשורת ופעילותה וכן במימוש תוכניותיה האסטרטגיות, שעיקרן מעבר מאספקת קיבולת לוויינית לאספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות תקשורת על גבי לוויין, לרבות, שירות מנוהל מקצה לקצה ומתן פתרונות מתקדמים בשרשרת הערך כגון אפיון, תכנון, הקמה ותפעול רשתות התקשורת הלוויינית. בנוסף, כניסתה של 4iG, באמצעות הזרמת הון לתוך החברה, תשפר בצורה משמעותית את חוסנה הפיננסי של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה