השוק

דירוג עשירי העולם: אדאני חוגג אחרי רכישת נמל חיפה ומאיים על מאסק

דירוג עשירי העולם של מגזין פורבס פורסם כמדי שבוע: ארנו שומר על המקום הראשון, מאסק ממשיך להתרחק מהצמרת וגאטום אדאני רשם שבוע מפלצתי אחרי רכישת נמל חיפה. וגם: הקאמבק של לארי אליסון
מערכת ice |  1
אילון מאסק, גאוטם אדאני (צילום פלאש 90/ שיר טורם, יוטיוב/ Insider News, India Today)
דירוג עשירי העולם של מגזין פורבס פורסם כמדי שבוע כאשר ברנאר ארנו, שעקף לאחרונה את אילון מאסק, ממשיך לשמור על המקום שלו בפסגה עם הון מוערך של 206.2 מיליארד דולר, כשהכניס לכיסו השבוע 1.8 מיליארד דולר.
במקום השני נמצא אילון מאסק, שהונו מוערך כעת אחרי ההפסדים העצומים שחווה, שהכניסו אותו לספר השיאים של גינס עם ההפסד הכי גדול אי פעם בשנה אחת, ב-146.8 מיליארד דולר, אחרי שהכניס לכיסו השבוע 216 מיליון דולר.
על המקום השלישי שומר בגאון גאוטם אדאני, שהשלים השבוע את רכישת נמל חיפה ועל הדרך שלשל לכיסו לא פחות מ-3 מיליארד דולר, כאשר הונו מוערך כעת ב-128 מיליארד דולר. במקום הרביעי ברשימה נמצא ג'ף בזוס, שהכניס לכיסו השבוע 179 מיליון דולר והונו מוערך כעת ב-118.5 מיליארד דולר.
מי שסוגר את החמישייה הראשונה הוא וורן באפט, היחיד מכל החמישייה שרשם הפסדים השבוע אחרי שהפסיד 257 מיליון דולר, והונו מוערך נכון לרגע זה ב-110.8 מיליארד דולר, כשהוא מקדים במעט את השישי ברשימה, לארי אליסון, שהונו מוערך ב-110 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לזרים הטייקונים חוגגים על חשבונכם
    אביבה 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו לא מבתדר לי הוא עשירמקו 3 בעולם ההודי. והוא מבקשהלוואות לרכישה. או שהוא למד לבקש תספורות כי ככה צוחקים על ישרא .ומה אנחנו האזרח נהנה מהפרטות כישלון
    סגור