השוק

טוויטר במשבר: מאסק חושף את הבור הכלכלי, בכירים התפטרו

מיילים נשלחו על ידי הרוכש של הרשת החברתית לעובדי טוויטר ובו כתב כי מצבה הכלכלי של החברה קשה וייתכן כי היא אף עלולה להפסיד מיליארדים בשנה הבאה. המיליארדר הסביר: "מצטער שזה המייל הראשון שלי בחברה, אבל אין לי איך להמתיק את הבשורה, מצטייר לפנינו מצב כלכלי קשה, גם פשיטת רגל אפשרית"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
האם טוויטר ממשיכה להתפרק ואילון מאסק יתחרט על עסקת הרכישה בה השקיע 44 מיליארד דולר? יואל רוט, האחראי על בטיחות ואמון בטוויטר, שהגן עוד אתמול על הצעדים של האיש העשיר בעולם וטען שרמת התוכן בחברה לא ניזוקה, פורש מתפקידו, כך לפי דיווח בפלטפורמר. 
בכך, הוא מצטרף למנהלת האבטחה שפרשה שעות לפניו, לאה קיסנר, ולמנהל השיווק שאך מונה ופרש מיד, רובין ווילר.  מי שפנה לבקש את תגובת טוויטר, גילה שמחלקת הדוברות שלה כבר לא קיימת יותר.

במקביל, מיילים נשלחו על ידי מאסק לעובדי טוויטר ובו כתב כי מצבה הכלכלי של החברה קשה וייתכן כי היא אף עלולה להפסיד מיליארדים בשנה הבאה. המיליארדר הסביר: "מצטער שזה המייל הראשון שלי בחברה, אבל אין לי איך להמתיק את הבשורה, מצטייר לפנינו מצב כלכלי קשה, גם פשיטת רגל אפשרית".
במקביל, הבעלים החדש סיפר לעובדים שהוא מכר לאחרונה מניות של טסלה כדי "להציל את טוויטר". כזכור, כדי לממן את העסקה בשבוע שעבר מכר מאסק עוד לפחות 3.95 מיליארד דולר ממניות טסלה. לפי הגשות לרשות ניירות ערך שפורסמה ביום שלישי, קבוצת המניות שהוא מכר זה עתה הסתכמה ב-19.5 מיליון מניות נוספות של טסלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה