השוק

סופווייב מדיקל מציגה צמיחה של כ-34% בהכנסות בחציון הראשון לשנת 2022

על פני נתוני הדו"חות הכספיים של ספווייב של החציון הראשון של שנת 2022 ההכנסות צמחו בכ-34% לכ-13.7 מיליון דולר, לעומת כ-10.2 מיליון דולר בחציון המקביל בשנת 2021
מערכת ice | 
לו סקפיורי (צילום Carolynn Grimes)
הגידול בהכנסות חברת האסתטיקה הרפואית, סופווייב מדיקל, נבע מהגדלת מערך המכירות של החברה ומאמצי השיווק שלה בשווקים השונים וכן ממכירת חוזרות של פולסים עבור מכונות אשר נמצאות ברשות לקוחות קיימים. הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2022 טיפסו בכ-31% לכ-8.1 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ- 6.1 מיליון דולר ברבעון השני בשנת 2021. 
הרווח הגולמי בחציון הראשון של 2022 טיפס בכ-34% לכ-10.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-7.5 מיליון דולר בחציון המקביל של 2021. שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2022 עלה לכ-74.7% (בניטרול תשלום המבוסס מניות לעובדים), לעומת שיעור רווח גולמי של כ- 73.8% במחצית הראשונה של שנת 2021.
סופווייב מדווחת במחצית על הפסד התפעולי של כ-9 מיליון דולר בחציון הראשון של 2022, בהשוואה לכ-2.3 מיליון דולר בחציון המקביל ב-2021. השינוי נובע מהרחבה משמעותית של מערך השיווק בחברה, מהשקעות במחקר ופיתוח וכן הגדלת היקף כוח האדם כחלק מהרחבת פעילות החברה. נכון לסוף יוני 2022 לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-36 מיליון דולר. 
החברה עדכנה בשבוע החולף על הסכם הפצה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, חברה סינית גדולה בתחום פתרונות הרפואה, לקראת חדירה משמעותית לפעילות בשוק הסיני. 
לו סקפיורי, מנכ"ל חברת סופווייב אמר כי: "החברה ממשיכה במומנטום החיובי עם הכנסות שיא במחצית הראשונה של 2022, שהסתכמו בכ-13.7 מיליון דולר, פועל יוצא של הביקוש למוצרי החברה לצד הגדלת מערך המכירות ומאמצי השיווק בשווקי היעד המרכזיים. נתון משמעותי נוסף הוא הגידול בהכנסות ממכירת פולסים, שמהוות כ-20% מסך ההכנסות של החברה, עם 25 אלף טיפולים במחצית הראשונה של 2022. נתון זה מעיד על הבעת האמון ביכולות המכשיר שפיתחנו להצערת ומיצוק העור, מצד רופאים רבים, בהם 8 מתוך 15 הדרמטולוגים המובילים בארה"ב. אנו ממשיכים להתרחב בארה"ב, ובמקביל לחדור לשווקי יעד נוספים כמו מזרח אסיה, שם חתמנו רק לאחרונה על הסכם הפצה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, גוף מוביל בתחום הפתרונות הרפואיים אשר בבעלות קרן ההשקעות האמריקאית ורבורג פינקוס. מדובר באבן דרך משמעותית לקראת כניסתנו לשוק הסיני, אשר מוערך בכ-29 מיליארד דולר, עם קצב צמיחה של כ-20% בשנה, מה שצפוי לתמוך בהמשך צמיחת החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה