השוק

הראל ויזל הפציץ עם טרמינל X בחציון הראשון

חברת האופנה רשמה הכנסות של כ-66.6 מיליון שקל ברבעון ו-160 מיליון שקל בחציון הראשון, רווח גולמי של 76 מיליון שקל במחצית הראשונה לעומת 34.4 אשתקד
כפיר אדר | 
הראל ויזל וניר הורוביץ (צילום דימה טליאנסקי)
טרמינל X דיווחה על תוצאותיה העסקיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה לשנת 2021 ומציגה המשך צמיחה גבוהה בהכנסות וברווח התפעול, עם גידול של כ-120% בהכנסות במחצית הראשונה, שהסתכמו בכ-160 מיליון שקל. נרשם גידול של כ-41% בהכנסות ברבעון השני, שהסתכמו בכ-66.6 מיליון שקל.
החברה ממשיכה להציג גידול במדדי ביצוע תפעוליים ופיננסיים, כמו: מספר הלקוחות הפעילים (גידול של כ- 91%), סל ממוצע (גידול של כ- 9%), מספר עסקאות (גידול של כ- 37%) ועוד. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו כאמור בכ-66.6 מיליון שקל לעומת כ-47.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-41%.
גידול זה בא לידי ביטוי בעלייה במספר הביקורים באתר החברה, מספר הלקוחות הפעילים, מספר ההזמנות וגידול בסל הממוצע, וזאת למרות שברבעון השני לשנת 2021 כל החנויות היו פתוחות ואילו ברבעון השני אשתקד היו רק 54 ימי מסחר בהם החנויות בקניונים היו פתוחות באופן מלא. הכנסות החברה במחצית הראשונה לשנת 2021 הסתכמו בכ-159.7 מיליון שקל לעומת כ-72.7 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד, גידול של כ-120%.
הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-32.5 מיליון שקל (כ-48.8% מההכנסות) לעומת כ-23.5 מיליון שקל (כ-49.7% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-39%. הרווח הגולמי במחצית הראשונה לשנת 2021 הסתכם בכ-76 מיליון שקל (כ-47.6% מההכנסות) לעומת כ-34.4 מיליון שקל (כ-47.3% מההכנסות) במחצית המקבילה אשתקד, גידול של כ-121%.
ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X, מסר: "אנו שמחים לדווח על המשך צמיחה גבוהה של כ- 41% בהכנסות ברבעון השני וזאת למרות שברבעון השני, החנויות פתוחות מול רבעון אשתקד, שבו החנויות פעלו רק 54 ימים. לפני כחודש השלמנו הנפקה ראשונית ומוצלחת לציבור (IPO) במסגרתה גייסנו כ- 105 מיליון שקל. קודם להנפקה, גייסה החברה כ- 107 מיליון שקל בהקצאת מניות משקיע אסטרטגי בעל החזקות משמעותיות באתרי הסחר המובילים בעולם (אסוס, זולנדו).
"אנו מאמינים שההנפקה המוצלחת והכנסת השותף האסטרטגי יסייעו לנו ליישם את תכנית העבודה, שכוללת בין היתר כניסה לקטגוריות חדשות וגיאוגרפיות נוספות במטרה להביא לידי ביטוי המשך צמיחה מהירה. ברבעון השני, המשכנו לשפר את חווית האיקומרס הייחודית שלנו, בין היתר על ידי הרחבת כמות המותגים בפלטפורמה עם כניסתם של 25 מותגים חדשים ביניהם דקטלון, נטאשה דנונה ו- Question Mark. אנו עומדים מאחורי היעדים שקבענו בהנפקה לצמיחה שנתית בהכנסות בטווח של 40%-70% ובשיעור EBITDA שנתי בטווח של 12%-16%".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה