תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: האמן ואח של "מלכת הפופ" נפטר בגיל 63

משפחתה של מדונה ידעה טרגדיות בעבר וכעת היא תתמודד עם אחת נוספת. אחיה הצעיר של "מלכת הפופ" הלך לעולמו בגיל 63, לאחר מאבק במחלת הסרטן
מערכת ice | 
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמרת האייקונית מדונה לואיז צ'יקוני, הידועה בכינויה "מלכת הפופ" נולדה כאחות אמצעית לשני אחים גדולים ושלושה אחים ואחיות קטנים יותר. כבר שהייתה בת 5 חוותה את אחת הטרגדיות הגדולות ביותר שאדם יכול לחוות, כאשר אמה נפטרה לאחר שגססה ממחלה.
הקשרים בתוך המשפחה הפכו סבוכים והיו רצופים עליות אך בעיקר ירידות, עד שמערכת היחסים בין מדונה ואביה הייתה הרוסה במשך שנים רבות. מי שדווקא היה בקשר טוב עם מדונה, היה אחיה הצעיר, כריסטופר צ'יקוני, הקטן ממנה ב-3 שנים. אך הקשר הטוב החל להתפרק אט אט.
את הקריירה שלו כאמן החל דווקא כרקדן, ואף רקד לצידה של אחותו מדונה בתחילת הקריירה שלה. לבסוף הוא אף הפך למנהל האמנותי של סיבוב ההופעות העולמי שלה ב-"Blond Ambition World Tour" מ-1990 וגם שימש כמנהל של סיבוב ההופעות שלה, "The Girlie Show World Tour", מ-1993.
לבסוף מותג צ'יקוני כמעצב פנים ואמן אמריקאי, ואף פרסם ספר שהפך לרב מכר, על מערכת היחסים שלו עם מדונה, בו חשף כי היא השפילה אותו ושילמה שכר נמוך. הוא אף הוסיף כי נישואים של אחותו מדונה עם גיא ריצ'י, העיבו עוד יותר על היחסים ביניהם.
ביום שישי האחרון נפטר כריסטופר צ'יקוני ממחלת הסרטן, בגיל 63 בלבד. על אף הגיל הצעיר בו הלך לעולמו, מקורביו מסרו כי הוא נפטר בשלווה וללא כאבים או סבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה