השוק

מאסטרקארד: עלייה של 198% בהוצאות במסעדות - זו הסיבה לכך

על פי נתוני הסקר שפרסמה חברת מאסטרקארד, נרשמת עלייה של 198% בהוצאות על מסעדות בזמן פסטיבל קאן 2024 ועלייה של כ-90% בהוצאות בברים בסביבת אזור הפסטיבל. עוד נחשף, כי אנשים משקיעים יותר על חוויות השנה: עלייה של כ-21% בהוצאות על ברים ומועדונים בהשוואה ל-2023

מערכת ice | 
מאסטרקארד (צילום מאסטרקארד)
עם סיומו של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בוונציה שהתקיים בשבוע שעבר, מאסטרקארד, חברת כרטיסי האשראי, מפרסמת נתונים מעניינים המבוססים על סקר אותו ערכה וכן על נתוני אמת מהוצאות כרטיסי אשראי, השופכים אור על חוויית הצפייה בקולנוע ועל צריכה על בילויים. 
על פי נתוני הסקר, עבור 65% מהמשיבים, חווית הקולנוע הופכת צפייה בסרטים למהנה יותר מאשר צפייה בהם במקומות אחרים או בפלטפורמות אחרות. לצד זאת, צוין בסקר כי אחד מכל שני משיבים (47%) סבורים כי השתתפות בהקרנת בכורה הינה חוויה יוצאת דופן. אחוז דומה (48%) מחשיבים מפגש עם שחקן או שחקנית קולנוע אהובים עליהם כחוויה של פעם בחיים. 
בביצוע הסקר מעורבת חברת המחקר "Vitreous Worldwide". המדגם המייצג של הסקר כלל 18,000 משתתפים מ-24 מדינות שונות בעולם, ביניהן: ארצות הברית, אוסטרליה, גרמניה, ספרד, הולנד ובריטניה.
את הנתונים מפרסמת מאסטרקארד כחלק משיתוף הפעולה עם פסטיבל הסרטים הבינלאומי של ונציה זו השנה השמינית ברציפות. עוד עולה מהסקר, כי הסרט "Deadpool & Wolverine" שיצא לאקרנים בקיץ האחרון, הביא לעלייה משמעותית בהוצאות על חוויית הקולנוע עם עלייה של 24% בסוף השבוע הראשון ביחס לסוף שבוע רגיל. בין המדינות שנרשמה העלייה הגדולה ביותר: דנמרק, נורבגיה, גרמניה, הולנד ובריטניה.
כחלק משיתוף הפעולה עם פסטיבלי הקולנוע הגדולים בעולם, מאסטרקארד בחנה גם את ההשפעה של הפסטיבלים על ההוצאות בעיר המארחת. על פי הנתונים,  בפסטיבל הקולנוע קאן 2024 נרשמה עלייה של 198% בהוצאות במסעדות ו-90% בהוצאות בברים במרחק של 10 ק"מ ממרכז הפסטיבל במהלך 11 ימי הפסטיבל. 
על פי מאסטרקארד, ההתלהבות הגוברת בחוויות הקולנוע הינה רק חלק מטרנד רחב יותר  בו אנשים משקיעים יותר כסף על חוויות. על פי הנתונים שמפרסמת חברת כרטיסי האשראי, נתח ההוצאות בכרטיסי אשראי על חוויות עלה ב-22% בחציון הראשון של  2024 והוא אף עומד על מספרים גבוהים יותר מהמספרים שנצפו לפני פרוץ מגפת הקורונה. 
עד יוני 2024, ההוצאות על ברים ומועדוני לילה עלו ב-21% בהשוואה לשנת 2023, וגם הוצאות על טיולים עלו ב-18% ומופעי לייב (הופעות וספורט) עלו בכמעט 7%. ראג'ה ראג'מאנאר, סמנכ"ל השיווק והתקשורת של מאסטרקארד, ציין: "במשך 27 שנים אנחנו עוסקים בהבנת הלקוחות שלנו, וקיימת מגמה גוברת באירופה של אנשים המחפשים אחר התשוקות, הבילויים והחוויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה