תרבות ופנאי

המיליארדר הישראלי-אמריקאי חוגג עסקת ענק: הרכישה החדשה נחשפת

חברת סבן רכשה את זכויות ההפצה לסרט "ההימור המושלם" בבימויו של דני איי ובהפקתו של יואב גרוס. מי שצפויים לככב בסרט החדש שיצא בעוד כחמישה חודשים לאקרנים הם דיוויד ארקט, דניאלה פיק טרניטו, אלי דנקר, דין מרשניקוב ושחקנים נוספים

מערכת ice |  5
חיים סבן (צילום נחלת הכלל)
חברת סבן, הידועה בהשקעותיה המרובות בתחום הקולנוע והטלוויזיה, הודיעה היום (שני) כי רכשה את זכויות ההפצה לסרט "ההימור המושלם" (THE PERFECT GAMBLE), בבימויו של דני A ובהפקתו של יואב גרוס.
"ההימור המושלם" הינו סרט אקשן אמריקאי שצפוי לצאת לאקרנים בעוד כחמישה חודשים. בין השחקנים הבולטים המככבים בסרט האקשן האמריקאי, ניתן להבחין בדיוויד ארקט, כוכב סרטי "הצעקה" והשחקנית דניאלה פיק טרנטינו, דני A, אלי דנקר, דין מרשניקוב, הדר שיטרית, הרצל טובי ושחקנים נוספים.
עוד נודע, כי חברת סבן רכשה את זכויות ההפצה לסרט האמריקאי עבור שוקי אמריקה והעולם. אותו מהלך יבטיח לחשוף את הסרט החדש, שצפוי לצאת לאקרנים בעוד כחמישה חודשים, לקהל רחב ומגוון. אין ספק, רכישת זכויות ההפצה לסרט "ההימור המושלם" נחשבת לצעד חשוב ומרגש בעולם הקולנוע, והיא מציבה את "ההימור המושלם" על מפת הסרטים הבינלאומית.
כידוע, חברת סבן הינה בבעלותו של איש העסקים והמיליארדר הישראלי חיים סבן. שמו של איש העסקים המצליח עלה לאחרונה לכותרות בעקבות החלטתו להציע למכירה את אחוזת המגורים שלו במליבו בסכום של 75 מיליון דולר. 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סבן ישראלי?
    פינטו. 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבן הוא מיליארדר אמריקאי אין בינו לבין ישראל כלום ושום דבר. דמוקרט מושבע למרות כל האנטי ישראלים ואנטישמים במפלגה הדמוקרטית ומצהיר שיתמוך בהם בפומבי.אבל שיגיע הסרט לארץ לא לשכוח לרוץ לבתי הקולנוע ושתדעו שהכסף ילך לדמוקרטיה שישתמשו בו נגדנו.
    סגור
  • 4.
    דני A
    רפי פרץ 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    is a piece of shit!!!
    סגור
  • 3.
    סבן, המיליארדר הפרוגרסיבי והנלוז- זה שם הסרט
    פפיאנו 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש רע רשע מרושע
    סגור
  • 2.
    ממש ישראלי, נו באמת (ל"ת)
    ישראלה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    על כל פועלך השפל נגדנו עוד תתן את הדין בבית דין של מעלה (ל"ת)
    במהרה בימינו 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור