שיווק ופרסום
חברת "סבן דיגיטל מרקטינג" במהלך ענק: אלו הבכירים שנכחו בכנס
בכנס הלקוחות של חברת הייעוץ "סבן דיגיטל מרקטינג", נכחו כמאה בכירים ומנהלי שיווק אשר דנו באתגרי חווית הלקוח בעידן הדיגיטל. מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת ONE: "פרסונליזציה, שימוש מדויק ויעיל בחדשנות, והרמוניה מושלמת בין הביזנס לטכנולוגיה - הם המפתחות ההכרחיים כיום לעמידה ביעדי הארגון"
אמש (שלישי) התקיים כנס הלקוחות של סבן דיגיטל מרקטינג, חברה לשירותי ייעוץ בתחומי השיווק והפרסום בדיגיטל מקבוצת ONE. בכנס המיוחד שאותו הובילו מנכ"ל החברה, יניב סבן ונתי נחמיאס, המשמש כחבר הנהלה בכיר בקבוצת ONE, נכחו כמאה בכירים ומנהלי שיווק.
בכנס המדובר, שוחחו מספר בכירים מעולם הפרסום והשיווק על אתגרי חווית הלקוח בעידן הדיגיטל. בין השמות המוכרים שהשתתפו בכנס של חברת "סבן דיגיטל מרקטינג", ניתן היה להבחין בקרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק סחר ופיתוח עסקי בקבוצת דלק ישראל, נעמה לביא ביטון, סמנכ"לית שיווק קבוצת לובינסקי, ענת צלדטי, סמנכ"לית שיווק ודאטה של כלל ביטוח ופיננסים, וטלי אליצור, סמנכ"לית השיווק של שטראוס מים ותמי 4.
בכנס של חברת הייעוץ בתחום הפרסום והדיגיטל, הוצגו מגוון פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות לניהול יצירתי של חוויית לקוח פרסונלית, כמו פתרון הווידיאו המותאם אישית של Blings.io הישראלית, שהוצג על ידי CRO החברה שרון גילר.
יניב סבן, מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת ONE, ציין בפני הנוכחים את הסוד להתמודדות עם אתגרי העידן הנוכחי, עידן הדיגיטל: "פרסונליזציה, שימוש מדויק ויעיל בחדשנות, והרמוניה מושלמת בין הביזנס לטכנולוגיה - הם המפתחות ההכרחיים כיום לעמידה ביעדי הארגון". לצד זאת, הוסיף יניב סבן, מנכ"ל החברה: "היום ראינו כאן מספר דוגמאות טובות לכך, ומצד שני למדנו כמה מסעיר עומד להיות העתיד בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה