שיווק ופרסום

קיה נפרדת מליאו ברנט: זה משרד הפרסום החדש עם התקציב היוקרתי

ענקית יבואני הרכב, טלקאר של משפחת אונגר, משנה את משרד הפרסום לאחר 15 שנה, ומי שייכנס לנעליהם של ליאו ברנט הוא משרד הפרסום LEAD OGILVY של רמי יהודיחה, בתקציב המוערך ב-15 מיליון שקל. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
קיה (צילום באדיבות היצרן)
כמה חודשים בלבד מאז שנכנס לתפקיד, מנכ"ל טלקאר הטרי, דוידי פיאמנטה, הכריע על משרד פרסום החדש של החברה, הכוללת כמובן גם את מותג הרכב הפופולארי קיה. לאחר 15 שנה עם משרד ליאו ברנט, עובר תקציב הפרסום המוערך בכ-15 מיליון שקל למשרד LEAD OGILVY של רמי יהודיחה.
טלקאר, בבעלותה של משפחת אונגר, הינה היבואנית הרכבים של שלושה מותגים חזקים: קיה מוטורס ו-KGM סאנגיונג הקוריאניות, והרכב החשמלי הסיני Seres ("הטסלה הסינית"). זה האחרון רשם זינוק משמעותי בשנת 2024 עם עלייה של כמעט 80% במסירות רכב חדש בישראל. הדובדבן שבקצפת הוא כמובן מותג הרכב קיה - אחד הרכבים הפופולאריים בישראל, כאשר על פי דוח ארגון יבואני הרכב המותג מתברג קבוע בצמרת.
טלקאר של משפחת אונגר, בראשות אבי המשפחה רמי אונגר, נוסדה אי שם בשנת 1973, ועד לפני כמה חודשים מנכ"ל החברה היה בנו של רמי - גדי אונגר. משרד הפרסום שליווה את יבואנית הרכב בתחילת דרכה היה רגב קויצקי, ועם השינויים עם ליאו ברנט העולמית והסניף הישראלי, עברה טלקאר למותג החדש "ליאו ברנט ישראל" מקבוצת פובליסיס ישראל.
לאחר תקופה רבת שנים, עובר תקציב הפרסום של טלקאר, יחד כמובן עם פרסום קיה, למשרד ליד של רמי יהודיחה המייסד והמנכ"ל, השותף ומשנה למנכ"ל דורון ארד, והשותף וסמנכ"ל הקריאייטיב עידן רגב, יחד עם לקוחות כמו מאוחדת, קרפור, בנק יהב, זוגלובק, אגד, אלטשולר שחם ועוד.

עבור קבוצת פובליסיס וליאו ברנט מדובר בתקציב נוסף שעובר מהם, לאחר שרק לאחרונה דיווחנו כי תקציב ישראכרט עובר לאחר 12 שנה למשרד הפרסום ראבוני פרידן. לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, מדובר היה בשינוי שנבע מהגדרת מיקודים אסטרטגיים חדשים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה