שיווק ופרסום

שטראוס מים ממשיכה לצמוח בסין: הכנסות רבעוניות של 191 מיליון שקל

קבוצת שטראוס מארחת השבוע בישראל את בכירי HSW, המיזם המשותף של שטראוס עם חברת Haier בסין. מנהלי חברת המים בסין נפגשו עם בכירי שטראוס כחלק מביסוס וחיזוק השותפות ארוכת השנים בין הצדדים
מערכת ice | 
שטראוס מים ממשיכה לצמוח בסין (צילום שטראוס מים)
קבוצת שטראוס מארחת השבוע בישראל את בכירי HSW, המיזם המשותף של שטראוס עם חברת Haier בסין. מנהלי חברת המים בסין נפגשו עם בכירי שטראוס כחלק מביסוס וחיזוק השותפות ארוכת השנים של הקבוצה עם חברת Haier. 
במפגש הפתיחה השתתפו יו"ר קבוצת שטראוס - עופרה שטראוס, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס-שי באב"ד, משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס ויו"ר חברת שטראוס מים-רונן זהר, מנכ"לית שטראוס מים-אסתי כרמלי, ומנכ"ל חברת HSW-מיסטר גו צ'אנגפנג. 
פעילות HSW (Haier Strauss Water) מתמקדת בשוק המים לבתים בסין, ומציעה מכשירי מים, המבוססים על טכנולוגיית סינון וטיהור וכן מוצרים מבוססי מטהר בטכנולוגיית ה-Maze. המוצרים משווקים בסין תחת המותגים "Haier", “ Haier Strauss Water", ו-"Casarte", במגוון ערוצים כגון: מכירות אונליין באינטרנט, רשתות השיווק ושיווק ישיר.
בכירי שטראוס ו-HSW (צילום: פלג אלקלעי)
בשנת 2021 הוקם בסין מפעל ייצור מתקדם, ועד שנת 2025 צפוי לקום מפעל ייצור נוסף בסמוך למפעל הקודם. ההשקעה במפעל השני היא חלק ממימוש האסטרטגיה של החברה ותסייע לחברת HSW לביסוס מובילות בשוק. 
שי באב"ד, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס: "השותפות המשמעותית עם חברת Haier היא חלק מהשותפויות האסטרטגיות שאנחנו מנהלים בכל העולם. הקמת המפעל השני לייצור והרכבה של מערכות סינון מים מתקדמות, ביחד  עם Haier, בשוק הסיני, היא עדות נוספת לשותפות החזקה בין החברות, שותפות בת 12 שנה. המפעל השני יסייע לחברת המים להגדיל את יכולות הייצור ולהמשיך לצמוח כדי לממש את האסטרטגיה העסקית של הקבוצה להעמקת הפעילות בשווקים בינלאומיים".
אסתי כרמלי, מנכ"לית שטראוס מים: "המפעל החדש יסייע לנו להביא פתרונות מים מתקדמים לצרכנים שלנו בסין ולחזק את המעמד התחרותי שלנו בשוק. בנוסף, אנו בוחנים שיתופי פעולה נוספים בייצור, במעבדות המים ובטכנולוגיות מים חדשות".
צמיחה בפעילות הגלובלית של הקבוצה; שטראוס מים בסין – צמיחה ממוצעת של 6.4% בשנה. המיזם המשותף של קבוצת שטראוס וחברת Haier בסין פועל בעיקר בתחום סינון וטיהור מי שתיה וסינון מים בכניסה לבתים וכמובן ב POINT OF USE (POU). המפעל הקיים מייצר מכשירי מים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות. ב-4 השנים האחרונות צמחה חברת המים בסין ב-6.4% בממוצע בשנה. ברבעון הראשון השנה חברת המים בסין סיימה עם הכנסות של 191 מיליון שקל וצמיחה של 10%. 
קבוצת שטראוס הציבה לעצמה כמטרה להאיץ את הצמיחה ולהרחיב את שלושת העוגנים הבינלאומיים המרכזיים של הקבוצה בברזיל, בארה"ב ובסין. כחלק מהרחבת הפעילות של הקבוצה בסין, שטראוס שמה לעצמה כמטרה לחזק ולהצמיח את פעילות האונליין, למנף את המפעל החדש להגדלת החדשנות ולהרחיב את פורטפוליו המוצרים בשוק המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה