רכב

קבוצת לובינסקי מכריזה: זה הרכב היוקרתי שזכה לשלל עדכונים מעניינים

קבוצת לובינסקי, יבואנית רכבי אופל לישראל, החלה לשווק את אופל קומבו המעודכן. הרכב המחודש מתאפיין במספר עדכונים שכוללים שינוי נרחב בחזית; החל מתאורת לד, עיצוב מיוחד לתא הנוסעים ועד להגדלת מסך המולטימדיה
מערכת ice | 
אופל קומבו (צילום קבוצת לובינסקי)

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, הכריזה היום (ראשון) כי היא החלה לשווק את אופל קומבו לאחר שעבר עדכון חשוב של אמצע החיים.

אופל קומבו זוכה לעיצוב חיצוני עדכני עם חזית חדשה לגמרי ובה הותקן לראשונה ה'אופל-וייזור' המוכר משאר דגמי אופל, פגושים חדשים מלפנים ומאחור בצבע הרכב ויחידות תאורת 'לד' מטריקס אקטיביות בחתימת האור העדכנית של אופל. עוד ציינה קבוצת לובינסקי, כי קיימים לא מעט כיסויים חדשים לגלגלי הרכב. 
אחד היתרונות הבולטים של הרכב אופל קומבו, כולל את תא הנוסעים המיוחד אשר מציע נוחות ושימושיות מעולות לכל יושבי הרכב, הודות למושבים מפנקים וארגונומיה חכמה מאוד.
מלבד זאת, הדגם החדש כולל לוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 10 אינץ' ולצידו מסך מולטימדיה שגודלו הוא 10 אינץ' ובו יכולת הפעלה לרוב מערכות הרכב כולל Apple Carplay  ו- Android Auto בהפעלה אלחוטית ובעברית. 

(צילום: קבוצת לובינסקי)

 

בנוסף לכך, קבוצת לוביסנקי טוענת כי אופל קומבו המחודש ישווק בשלב הראשון בישראל בשתי תצורות מרכב – 5 מושבים (440 ס"מ אורך), 7 מושבים (475 ס"מ אורך), כאשר הן מצוידות במנוע 1.5 Hdi המפיק 130 כ"ס (3,750 סל"ד) ו-31.3 קג"מ (1,750 סל"ד) המשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.
שתי גרסאות אלה יוצעו בשתי רמות אבזור – EDITION PLUS בגרסת ה-5 מושבים ו- ELEGANCE PLUS בגרסת ה-7 מושבים. במקביל, נוספו אפשרות פתיחה והתנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי ויכולת פתיחה של החלון האחורי מתוך דלת תא המטען בכל רמות האבזור.
עוד דיווחה קבוצת לובינסקי, כי גם גלגל ההגה עודכן לעיצוב חדש – זה הפך לאובלי קטום בעל ארבעה חישורים ועליו פקדי המולטימדיה, עזרי נהיגה לרבות מתגי בקרת השיוט והגבלת המהירות (גלגל הגה מחומם ברמת האבזור ELEGANCE PLUS). כל גרסאות אופל קומבו המעודכן מצוידות כעת במתג תיבת ההילוכים החדש של אופל במקום חוגת ההילוכים המוכרת ובבלם חניה מופעל חשמלית במקום בלם חניה מופעל ידנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה