רכב

"הגיע הזמן": עובדי חברת בת של לובינסקי התאגדו בהסתדרות הלאומית

עובדים של חברות רבות מבינים את היתרונות שיש בהתאגדות העובדים ונראה כי מדי יום ישנה חברה שמכריזה על התאגדות עובדיה. כעת תורם של עובדי חברת "פריים ליס" להכריז על מהלך שכזה
מערכת ice | 
קבוצת לובינסקי (צילום יחצ)
עובדיה של חברת "פריים ליס", חברת בת הנמצאת בבעלות מלאה של קבוצת לובינסקי, הכריזו היום (רביעי) על התאגדותם בהסתדרות הלאומית. פריים ליס היא חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת לובינסקי, שהיא אחת מיבואניות הרכב הגדולות בישראל. בציי הרכב של החברה מעל 10,000 כלי רכב. 
הרקע להתאגדות עובדי החברה הינה רצונם של העובדים להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם בדומה לשאר החברות המאוגדות בענף: הרץ, אוטו סנטר אלדן, AVIS, שלמה SIXT, פריזבי וכמו כל העובדים המאוגדים בישראל.
מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי פריים ליס יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה על מנת שפריים ליס תמשיך להצליח ולהוביל בזכות האנשים שלה".
איתמר שרוני מנכ"ל הנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית: "דווקא בצל המלחמה, חשוב לחזק את העורף והתאגדויות עובדים הן הפתרון. אנו מברכים את עובדי פריים ליס על הצטרפותם להסתדרות הלאומית, ומתחייבים לפעול לרווחתם לקידומם המקצועי והכלכלי. בשעות האחרונות פנינו למנכ"ל החברה והודענו על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען עובדי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה