רכב

רנו משיקה מותג חדש: זה הרכב שיגיע לישראל

רנו נפרדת מ-Megane R.S. ומשיקה את ULTIME, מהדורה מוגבלת, ממוספרת וחתומה לחגוג את דגם הדגל בהיסטוריה של רנו ספורט במחיר של 294,990 שקל
מערכת ice |  2
רנו
פריסבי יבואנית רנו תשווק בישראל יחידות ספורות של המהדורה המוגבלת של Megane R.S. וחוגגת את ההיסטוריה העשירה של רכב הספורט הצרפתי הקומפקטי. בסדרה יוצרו 1,976 רכבים ממוספרים בלבד (רנו ספורט נוסדה ב-1976) על כל אחד מהם יחתום לורן הורגון, הנהג ומומחה הפיתוח שקבע את שיאי Megane R.S..
Megane R.S. Ultime מייצג סיכום ההיסטוריה של רנו ספורט, הרכב הוצג בבכורה בתערוכת סלון הרכב של טוקיו השנה, וכעת משווק בעולם ובאמצעות פריסבי יבואנית רנו, יחידות ספורות יגיעו גם לישראלMegane R.S. Ultime היא המגאן R.S האחרונה בסדרה והדגם האחרון שמציג את הלוגו של רנו ספורט. המחיר? 294,990 שקל

Megane R.S. Ultime מציג את הסממנים החזותיים של רנו ספורט, כולל היהלום הכפול וגרפיקה ספציפית בהשראת הלוגו החדש של רנו. הפסים נמצאים על הגג ועל מכסה המנוע, הפגוש האחורי והדלתות – כולם בצבע שחור מט שיתאימו לצבעי הגוף הזמינים - לבן פנינה, צהוב סיריוס. השנה שבה הוקמה רנו ספורט, 1976, כתובה באופן דיסקרטי בפסים בצד ימין.
Megane R.S. Ultime כולל פגושים קדמיים רחבים יותר ב-60 מ"מ ואחוריים ב-45 מ"מ, פתחי אוורור צדדיים, תאורת FULL LED, מפלט מרכזי, אנטנת כריש, ספוילר ודיפיוזר אחוריים. רבים מהפרטים של הסדרה המוגבלת הזו הם כעת שחורים: הלוגואים, ידיות הדלתות, מסגרות החלונות, החישוקים (אפילו כיסויי האומים), מכסי הפגושים, הדיפיוזר האחורי בעיצוב  Formula 1 Blade  בפגוש הקדמי, המגיע עם גימור מבריק בתמה Ultime. אפקט השיפוע מוסיף לתחושה התוססת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבתם הכל אבל לא על המנוע והגיר.. (ל"ת)
    מהנדס 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רכב מהיר
    בני 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוטו יפה . נח . מהיר מאוד .. המחיר בהתאם אך מוגזם . יש בעיה אחת ... אמינות ... ) חבל (
    סגור