רכב

רנו מכריזה: אלו החברות הישראליות שזכו באתגר החדשנות שלה

הסטארטאפים זכו לחשיפה לדרג הניהול הבכיר של רנו העולמית ו-freesbe. כעת, נבחנת האפשרות להרצת בדיקת היתכנות (POC) או חתימת הסכם מסחרי עם החברות
מערכת ice | 
אתגר החדשנות של רנו
קבוצת רנו העולמית בשיתוף עם היבואן הישראלי Freesbe, הכריזו על הסטארטאפים הישראליים D-ID ו-Korra כזוכים בתחרות Automotive Retail Tech לאיתור טכנולוגיות חדשניות בתחום קמעונאות הרכב. זאת, במטרה לבנות את עתיד עולם רכישת הרכב ואת מערכת היחסים בין קבוצת רנו ולקוחותיה.
הפרויקט רוכז ע"י מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות בתחום האוטוטק אשר ישולבו ברכבים ושירותים עתידיים של החברות בקבוצת הרכב.
על החברות הזוכות הכריזה נטלי סבג, דירקטורית חווית לקוח בקבוצת רנו העולמית, בטקס שהתקיים על הבמה באירוע אקומושן. "מטרתנו ברנו ו-Freesbe היא למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לשיפור חווית הלקוח בעולם המכירות וה-after-sale בתחום הרכב, אונליין ובעולם האמיתי. זאת, על מנת להפוך את החוויה לדיגיטלית, מהנה, אישית ויעילה יותר".
הסטארטאפים זכו לחשיפה לדרג הניהול הבכיר של רנו העולמית ו-freesbe. כעת, נבחנת האפשרות להרצת בדיקת היתכנות (POC) או חתימת הסכם מסחרי עם החברות, לרבות שימוש אפשרי בתשתית freesbe בהם אולמות התצוגה, מוקדי השירות, המוקדים הטלפוניים ו/או התשתית של קבוצת רנו. תהליך השיפוט הסופי התקיים במעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, לשם הוזמנו הסטארטאפים שהגיעו לגמר כדי להציג את הטכנולוגיות שלהם בפני בכירים בקבוצת רנו ו-freesbe.
על החברות הזוכות:
D-ID הוא סטארטאפ ישראלי הנמצא בחוד החנית העולמי של תחום ה-Generative AI. פלטפורמת הסטודיו שפיתחה החברה מאפשרת ליצור אווטארים, "אנשים דיגיטליים" וממשקים בין בני אדם לבין מכונה, והכל בפשטות, במהירות ובאיכות גבוהה. יצירת הממשקים נעשית על בסיס תמונה וטקסט בלבד, מה שמצמצם משמעותית את הזמן והעלויות הכרוכים בהפקת תוכן וידאו, ומאפשר יצירת תוכן פרסונלי, המדמה אינטראקציה אנושית בזמן-אמת בלמעלה ממאה שפות ובהיקפים גדולים במיוחד.
הסרטונים הנוצרים באמצעות הסטודיו משמשים במגוון עצום של יישומים: העברת ידע והדרכות, הפקות תוכן מקצועיות, סרטוני פרסומת, שיפור חוויית לקוחות ועוד. החברה הוקמה ב-2017 וביצעה מספר סבבי גיוס מקרנות הון בינלאומיות וישראליות מובילות. בין לקוחות החברה חברות Fortune 500, סוכנויות שיווק ופרסום, אולפני הפקה, רשתות חברתיות ומיליוני יוצרי תוכן ברחבי העולם.
Korra מציעה פתרון פורץ דרך הממנף AI ו-NLP (עיבוד שפה טבעית) כדי להציע מדריך שימוש דיגיטלי ואינטראקטיבי לרכב המקוון לשיפור חוויית הרכב עבור בעלי הרכב, יצרניות הרכב ויצרני מערכות הבידור והאינפורמציה. עם חיפוש סמנטי מופעל באמצעות קול, AI שיחתי ויכולות מתקדמות של חיפוש מסמכים ווידאו, החברה מפשטת את הגישה למידע הקשור לכלי הרכב ובמקביל משדרגת את תדמית המותג של יצרני הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה