רכב

רנו מהמרת: זו העסקה המפתיעה שחתמה עם ג'ילי הסינית

קבוצת רנו והחברה הסינית Geely חתמו על מזכר הבנות להקמת חברה המתמקדת בפיתוח, ייצור ואספקה של "מערכות הנעה היברידיות ומערכות הנעה עם מנוע בעירה פנימית יעילות ביותר"
מערכת ice |  1
רנו
רנו רואה את מנוע הבעירה הפנימית ממשיך למלא תפקיד מכריע בעסקיה במהלך השנים הקרובות, לדברי מנהל בכיר בענקית הרכב הצרפתית. אמש (שלישי), פורסם כי קבוצת רנו והחברה הסינית Geely חתמו על מזכר הבנות להקמת חברה המתמקדת בפיתוח, ייצור ואספקה ​​של "מערכות הנעה היברידיות ומערכות הנעה עם מנוע בעירה פנימית יעילות ביותר".
לפי רנו, לשתי החברות יהיה 50% ממניות העסק, שיורכב מ-17 מתקני כוח וחמישה מרכזי מחקר ופיתוח. מנהל הכספים של רנו, תיירי פייטון, ביקש להסביר חלק מהנימוקים מאחורי השותפות המתוכננת עם ג'ילי: "לדעתנו ולפי כל המחקרים שיש לנו, אין תרחיש שבו מנועי בעירה פנימית ומנועים היברידיים ייצגו פחות מ-40% מהשוק עם עד שנת 2040", אמר. "אז למעשה זה שוק שימשיך לצמוח".
הקשר עם ג'ילי מגיע כאשר רנו מגבשת תכניות להקים ספין-אוף חשמלי בשם אמפר. לפי רנו, אמפר שבסיסה בצרפת "תפתח, תייצר ותמכור מכוניות נוסעים חשמליות מלאות". פייטון נגע בצורך, כפי שראה זאת, בסוגים שונים של כלי רכב: "חשוב מאוד שיהיה במקביל את הפיתוח של עסקי הרכב החשמליים שלנו בצד אחד עם אמפר ולבנות מקור בר-קיימא של מנועי בעירה פנימית ומערכות הנעה היברידיות". זו הייתה הסיבה לכך שרנו נכנסה לשותפות עם ג'ילי, הוא הוסיף, והסביר שהמהלך מייצג "דאנק מוחלט" מנקודת מבט עסקית ופיננסית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע כמו שיא הטימטום נוכח יעדים ירוקים באירופה
    ח. 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומגמות הצפת החשמליות. לא מבין את ההגיון.
    סגור